Ladde77 Posted February 13, 2011 Report Posted February 13, 2011 Jag söker en uppsättning kragspeglar och axelklaffar för sergeant inom Flygvapnet. Var kan jag få tag i sådana? Jag har inte möjlighet att besöka en flygfottilj. Finns det ställen jag kan vända mig inom Försvaret eller civilt för att få sådana? Jag behöver till en uniform och skulle uppskatta all hjälp VÄLDIGT mycket, MVH D Quote
daan Posted February 13, 2011 Report Posted February 13, 2011 Jag söker en uppsättning kragspeglar och axelklaffar för sergeant inom Flygvapnet. Var kan jag få tag i sådana? Jag har inte möjlighet att besöka en flygfottilj. Finns det ställen jag kan vända mig inom Försvaret eller civilt för att få sådana? Jag behöver till en uniform och skulle uppskatta all hjälp VÄLDIGT mycket, MVH D Prova att kontakta truppservice (TS) förrådet på en flygflottilj så kan dom säkert skicka det med posten till dig. Quote
Forumsledning Kimster Posted February 13, 2011 Forumsledning Report Posted February 13, 2011 Be din chef eller kvartermästare motsv. lösa det. Quote
Recommended Posts