GRK-apan Posted April 11, 2003 Report Posted April 11, 2003 Såg den nu, eller rättare sagt så såg jag en timme på den. Jag kan utan överdrift säga att det var den sämsta film jag sett. Och jag brukar ändå försvara b-krigsfilmer så som Delta Force-trilogin. Fast det var ju en hel del GRK med i filmen vilket fick mig att tända. Kommentarer?
Livhusaren Posted April 12, 2003 Report Posted April 12, 2003 japp..själv tyckte jag det var jäkligt bra fast det var rörigt i filmen men man fick en bra handling vad som hade hänt med dom..och hur dom redde ut det olika situationerna och hur dom hade anklagat sina kamrater för att vara idioter Betyget från mig på en skala på 5.a så får den 3.a
The_mistaken Posted April 12, 2003 Report Posted April 12, 2003 Är det den där filmen där några veteraner åker tillbaka med en reporter som ska göra en dokumentär? om det är den så instämmer jag att den är skit
Tomas Posted April 13, 2003 Report Posted April 13, 2003 Jag såg den nyss, och för min del blir det att ta fram motorsågen De såg på tok för unga ut för att kunna vara Vietnam veteraner Och mynningsflammorna på nordvietnamesernas kulsprutor såg jätteskumma ut Slutet var värdelöst dessutom, jo jävlar att de blir kompisar igen efter att nästan skjutit ihjäl varandra
NordicFear Posted April 23, 2003 Report Posted April 23, 2003 om man säger så här så har man sett bra mycket bättre krig och efter krigsfilmer än den här....får ett lågt betyg av mig....2 patroner av 6 möjliga
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.