Jump to content

Bevingade topics

Krook

Recommended Posts

Här kommer vi att presentera bra och dåliga topics på #soldf.

Vi börjar med dagens lågvattenmärke:

[21:27] The topic is '[21:58] <@daraven> Men nu har jag en liten en i handen... [daraven beskriver sin...] [21:23] daraven: Jag kan äta riktigt äckligt blodiga saker.........som Skäggbiff' (set by Krook)

Äldre men fina:

[13:06] <olaevil> Nähä åka hem å packa lite skit kanske'

<tradet> jag gillar när ni stöter hårda saker i mej'

[15:46] * Topic is '<Nifelhel> det räcker väl oftast att man tar fram och visar den för att avskräcka'

* Nifelhel changes topic to '<<sytare> Handen somnar medans man onanerar...'

[18:09] * Nifelhel changes topic to '<<sytare> Han somnar medans man onanerar... | <Jasmine|aw> jag är inte torr nånstans'

[21:21] * Nifelhel changes topic to '..::VINTER::.. nu. ..::Snart midsommar!::.. och sen är det jul igen!!'

Krook changes topic to 'Släktträd som telegrafstolpar! (Klinken om Dexters anor)'

[15:50] * Topic is '[23:49] <Snuffel> jag växte upp i klädd galon i alla möjliga situationer, så jag trivs i det'

BlåGul avslöjar sin läggning:

[21:54] * Nifelhel changes topic to '<mdn_> Vill du gå med i 10000-metersklubben med mig? <Rokare> f*ck ME!'

[22:10] * Krook changes topic to 'Det är inte någon jävla lonely hearts club chat!'

[18:53] * Topic is '[23:15] <Fk_Satan> vår kvinnliga fänrik rykte som bara den i handtaget och inget hände. (Fk_Satan om... Ja, om vad egentligen?) [23:17] <Fk_Satan> ja, jag förstår inget...'

Topic is '[23:43] * Axial states that mdn_ är den siste paragrafryttaren, den siste i FM som har förmågan att fokusera på vad som är rätt utan fastna vid vad som är nödvändigt'

03[16:26] * Set by Krook on Fri May 02 23:43:43

Edit: Om nån undrar vad som hänt så har vi börjat gå igenom gamla loggar....

Några från 2005:

April:

* Topic is '..::Soldf.com::.. - <Rokare> Ing, sumprunk är underskattat, jag har 10p i det.

Juli:

* Topic is '..::Soldf.com::. Forumet är inte längre nere from. ~081100 tills...vidar<J-Star> Slutsats: folk behöver skaffa sig ett liv om de är så intresserade av mig och mina göromål

* Topic is '3..::Soldf.com::.Insamlingen för inköp av hjärna till Röjsop är nedlagd. Han förtjänar ingen.'

Augusti:

* Topic is '3..::Soldf.com::. olaevil says: VA HAR DU PÅ DIG? ;)

September:

[08:49] * Topic is '3..::Soldf.com::. <Vargas> Allt som lämnar dräkten är små stenhårda kuber av höggradig avföring typ

* Topic is '3..::Soldf.com::. <olaevil> BULLA MIG PLEASE

Oktober:

* Topic is '..::Soldf.com::. ..::Din rövspark i det civila mörkret::.. <JBP> så går jag ut på ninjajakt och rakar grannens pudel

November:

* Topic is '..::Soldf.com::. ..::Din rövspark i det civila mörkret::.. <Max> jag har faktiskt fantiserat om Darin

Några från 2006

Januari:

* Topic is '.::SoldF.com::. - <M00nStalker> finns ju plast****** som ser ut, känns och luktar som en riktig

Mars:

* Topic is '.::SoldF.com::. - <mdn> twintip: För att berätta hela historien: Vi satte på en lumparkompis för att hjälpa de sjuka fjäderfäna

Maj:

* Topic is '..::SoldF.com::.. <mjukis> Finns inget som att stå och prata med en fullvuxen karl medan han står med fingret i häcken på en, alternativt står och klämmer en på pungen

* [23:52] * Topic is '..::SoldF.com::. <Fogge> Riktig kärlek SKA lukta lite bajs. 13 vad är Unicorn?.. är det någon tjejensk organistation? 4 [21:34] <Born> TA PÅ MIG..

September

* Topic is '..::SoldF.com::.. [24_12:37] * Fk_Satan känner sig inte direkt manlig // japp

November:

* Topic is '..::SoldF.com::..<twintip> vilka muskler tränas vid runkning?

2007

Januari

* Topic is '..::SoldF.com::.. <twintip> vad är värst; att åka o ha sex med folk på ayia napa eller att åka o betala för en hora i Tallinn?'

Ska kanske sätta mig och gå igenom fler årtal... senare...

• 1 month later...

Näst senaste Topic

[17:47:27] * Topic is ''---==== SoldF - Idiotins mångfald ====--- || [20:29:35] * smeghead har haft sina fingrar i andras röva... ||[16:53] <Snuffel> jag vill inte spruta ner mig själv och alla andra||

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...