Krook Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Här kommer vi att presentera bra och dåliga topics på #soldf. Vi börjar med dagens lågvattenmärke: [21:27] The topic is '[21:58] <@daraven> Men nu har jag en liten en i handen... [daraven beskriver sin...] [21:23] daraven: Jag kan äta riktigt äckligt blodiga saker.........som Skäggbiff' (set by Krook) Äldre men fina: [13:06] <olaevil> Nähä åka hem å packa lite skit kanske' <tradet> jag gillar när ni stöter hårda saker i mej' [15:46] * Topic is '<Nifelhel> det räcker väl oftast att man tar fram och visar den för att avskräcka' * Nifelhel changes topic to '<<sytare> Handen somnar medans man onanerar...' [18:09] * Nifelhel changes topic to '<<sytare> Han somnar medans man onanerar... | <Jasmine|aw> jag är inte torr nånstans' [21:21] * Nifelhel changes topic to '..::VINTER::.. nu. ..::Snart midsommar!::.. och sen är det jul igen!!' Krook changes topic to 'Släktträd som telegrafstolpar! (Klinken om Dexters anor)' [15:50] * Topic is '[23:49] <Snuffel> jag växte upp i klädd galon i alla möjliga situationer, så jag trivs i det' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vc_90 Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 BlåGul avslöjar sin läggning: [21:54] * Nifelhel changes topic to '<mdn_> Vill du gå med i 10000-metersklubben med mig? <Rokare> f*ck ME!' [22:10] * Krook changes topic to 'Det är inte någon jävla lonely hearts club chat!' [18:53] * Topic is '[23:15] <Fk_Satan> vår kvinnliga fänrik rykte som bara den i handtaget och inget hände. (Fk_Satan om... Ja, om vad egentligen?) [23:17] <Fk_Satan> ja, jag förstår inget...' Topic is '[23:43] * Axial states that mdn_ är den siste paragrafryttaren, den siste i FM som har förmågan att fokusera på vad som är rätt utan fastna vid vad som är nödvändigt'03[16:26] * Set by Krook on Fri May 02 23:43:43 Edit: Om nån undrar vad som hänt så har vi börjat gå igenom gamla loggar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Några från 2005: April:* Topic is '..::Soldf.com::.. - <Rokare> Ing, sumprunk är underskattat, jag har 10p i det. Juli: * Topic is '..::Soldf.com::. Forumet är inte längre nere from. ~081100 tills...vidar<J-Star> Slutsats: folk behöver skaffa sig ett liv om de är så intresserade av mig och mina göromål * Topic is '3..::Soldf.com::.Insamlingen för inköp av hjärna till Röjsop är nedlagd. Han förtjänar ingen.' Augusti: * Topic is '3..::Soldf.com::. olaevil says: VA HAR DU PÅ DIG? ;) September: [08:49] * Topic is '3..::Soldf.com::. <Vargas> Allt som lämnar dräkten är små stenhårda kuber av höggradig avföring typ * Topic is '3..::Soldf.com::. <olaevil> BULLA MIG PLEASE Oktober: * Topic is '..::Soldf.com::. ..::Din rövspark i det civila mörkret::.. <JBP> så går jag ut på ninjajakt och rakar grannens pudel November: * Topic is '..::Soldf.com::. ..::Din rövspark i det civila mörkret::.. <Max> jag har faktiskt fantiserat om Darin Några från 2006 Januari:* Topic is '.::SoldF.com::. - <M00nStalker> finns ju plast****** som ser ut, känns och luktar som en riktig Mars: * Topic is '.::SoldF.com::. - <mdn> twintip: För att berätta hela historien: Vi satte på en lumparkompis för att hjälpa de sjuka fjäderfäna Maj: * Topic is '..::SoldF.com::.. <mjukis> Finns inget som att stå och prata med en fullvuxen karl medan han står med fingret i häcken på en, alternativt står och klämmer en på pungen * [23:52] * Topic is '..::SoldF.com::. <Fogge> Riktig kärlek SKA lukta lite bajs. 13 vad är Unicorn?.. är det någon tjejensk organistation? 4 [21:34] <Born> TA PÅ MIG.. September * Topic is '..::SoldF.com::.. [24_12:37] * Fk_Satan känner sig inte direkt manlig // japp November: * Topic is '..::SoldF.com::..<twintip> vilka muskler tränas vid runkning? 2007 Januari* Topic is '..::SoldF.com::.. <twintip> vad är värst; att åka o ha sex med folk på ayia napa eller att åka o betala för en hora i Tallinn?' Ska kanske sätta mig och gå igenom fler årtal... senare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Näst senaste Topic [17:47:27] * Topic is ''---==== SoldF - Idiotins mångfald ====--- || [20:29:35] * smeghead har haft sina fingrar i andras röva... ||[16:53] <Snuffel> jag vill inte spruta ner mig själv och alla andra|| Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.