Jump to content

Efterlysning bild

Recommended Posts

Om du PM:ar din mailadress till mig så skickar jag dig bilden.

Texten på Rödakorsets reklampelare är " Vad vår krigstokiga värld skulle må bra av är fler bössor". På denna bild är det tre Hemvärnssoldater som står bredvid reklampelaren.

/Diver

• 3 weeks later...

Everlysning Bild:

En soldat som står uppe på ett berg(bergskant, blickar ner mot en dal) och poserar med en KSP58, bilden visar verkligen hur jävla massivt vapnet är.

Har varit uppe på forumet ganska nyligen men hittar den inte

• 1 month later...
Everlysning Bild:

En soldat som står uppe på ett berg(bergskant, blickar ner mot en dal) och poserar med en KSP58, bilden visar verkligen hur jävla massivt vapnet är.

Bumpar min förfrågan nu sådär 1 månad efter.

Edited by Berg

Everlysning Bild:

Bumpar min förfrågan nu sådär 1 månad efter.

Kan det vara så att herrn menar Tyrfings bild i denna tråd? Isf är sökfunktionen rätt så bra.

yekepagruvan.jpg

Jag har ingen idé om hur sökfunktionen skulle ha hjälpt mig där, iom att det står ingenting om ksp58, berg, eller något annat jag frågade om i inlägget. Eller vad menar du?! En annan hade ingen idé att bilderna var tagna från LA02, eller att Tyrfing hade lagt upp den. Inget i bildens URL som kan ha hjälpt mig vid sök heller.

*tar illa upp*

edit: elefantfingrar och något för arg ton...

Edited by Berg

Jag har ingen idé om hur sökfunktionen skulle ha hjälpt mig där, iom att det står ingenting om ksp58, berg, eller något annat jag frågade om i inlägget. Eller vad menar du?! En annan hade ingen idé att bilderna var tagna från LA02, eller att Tyrfing hade lagt upp den. Inget i bildens URL som kan ha hjälpt mig vid sök heller.

*tar illa upp*

edit: elefantfingrar och något för arg ton...

Nu kan det ju vara jag men jag såg det som glasklart att bilden hörde hemma i en bild-tråd. Och det var ju inte så svårt att söka upp en bildtråd, och eftersom det var med ett vapen(ksp58B i detta fallet) så var det sannolikt en militär sådan. Efter att ha sökt upp dylik tråd så var det bara att kolla igenom inläggen.

Jag kunde hänvisat till det men nu serverade jag bilden istället. ;-)

Frågor? Åsikter? etc Skicka PM!