Hannibal Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Är det nån som har bilden på några hemvärns men som står vid röda korsets reklampelare med texten ""vår krigs galna värld behöver fler bössor"" eller nått i den stilen. MVH Hannibal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diver Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Om du PM:ar din mailadress till mig så skickar jag dig bilden. Texten på Rödakorsets reklampelare är " Vad vår krigstokiga värld skulle må bra av är fler bössor". På denna bild är det tre Hemvärnssoldater som står bredvid reklampelaren. /Diver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Tänk dock på att det är en medlem på forumet som äger rättigheterna till bilden. Det är även minst en forumsmedlem som är med på bilden. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattsson Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Känner igen bilden, har den inte cirkulerat på forumet tidigare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slöbevakarn Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Hittade sagda bild i denna tråd. Dagens bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Everlysning Bild: En soldat som står uppe på ett berg(bergskant, blickar ner mot en dal) och poserar med en KSP58, bilden visar verkligen hur jävla massivt vapnet är. Har varit uppe på forumet ganska nyligen men hittar den inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honken Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Efterlysning bild: Ett RC flygplan av modell Gripen målad i lila metallic. Har provat söka men utan lycka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimbo Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Efterlysning bild: Skulle bli glad om nån har en bild på en robotlastad (rb04 eller rb05) flygande Viggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 (edited) Everlysning Bild: En soldat som står uppe på ett berg(bergskant, blickar ner mot en dal) och poserar med en KSP58, bilden visar verkligen hur jävla massivt vapnet är. Har varit uppe på forumet ganska nyligen men hittar den inte Bumpar min förfrågan nu sådär 1 månad efter. Edited April 13, 2009 by Berg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Everlysning Bild: En soldat som står uppe på ett berg(bergskant, blickar ner mot en dal) och poserar med en KSP58, bilden visar verkligen hur jävla massivt vapnet är. Har varit uppe på forumet ganska nyligen men hittar den inte Bumpar min förfrågan nu sådär 1 månad efter. Kan det vara så att herrn menar Tyrfings bild i denna tråd? Isf är sökfunktionen rätt så bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 (edited) Jag har ingen idé om hur sökfunktionen skulle ha hjälpt mig där, iom att det står ingenting om ksp58, berg, eller något annat jag frågade om i inlägget. Eller vad menar du?! En annan hade ingen idé att bilderna var tagna från LA02, eller att Tyrfing hade lagt upp den. Inget i bildens URL som kan ha hjälpt mig vid sök heller. *tar illa upp* edit: elefantfingrar och något för arg ton... Edited April 20, 2009 by Berg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Jag har ingen idé om hur sökfunktionen skulle ha hjälpt mig där, iom att det står ingenting om ksp58, berg, eller något annat jag frågade om i inlägget. Eller vad menar du?! En annan hade ingen idé att bilderna var tagna från LA02, eller att Tyrfing hade lagt upp den. Inget i bildens URL som kan ha hjälpt mig vid sök heller. *tar illa upp* edit: elefantfingrar och något för arg ton... Nu kan det ju vara jag men jag såg det som glasklart att bilden hörde hemma i en bild-tråd. Och det var ju inte så svårt att söka upp en bildtråd, och eftersom det var med ett vapen(ksp58B i detta fallet) så var det sannolikt en militär sådan. Efter att ha sökt upp dylik tråd så var det bara att kolla igenom inläggen. Jag kunde hänvisat till det men nu serverade jag bilden istället. Frågor? Åsikter? etc Skicka PM! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts