NBC Posted March 1, 2003 Report Posted March 1, 2003 Ojojojojoj 4-0 till HåVe kan det bli bättre.... SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD =) Minnen från kvartsfinalen 1995 börjar komma tillbaka, hehe
Fu Fredda Posted March 1, 2003 Report Posted March 1, 2003 Tycker inta att ämnet hör hemma här direkt, men eftersom tråden startas så säger jag bara Djurgårdens IF mesta mästarna HV71
Grunt Posted March 1, 2003 Report Posted March 1, 2003 Vadå, allt hör ju hemma i markan. Kan inte smälta SSK:s förlust...... Tycker att mål ska det enbart vara när pucken har varit inne och inte när den är en 3-4 meter från kassen.
The_mistaken Posted March 1, 2003 Report Posted March 1, 2003 Åkers IF svenska mästare 2006 Ska bara kämpa sej upp från div3 först
Doggydriver Posted March 1, 2003 Report Posted March 1, 2003 Samtidigt som Bollnäs GIF tar bandyguldet då alltså? ;)
The_mistaken Posted March 1, 2003 Report Posted March 1, 2003 Azan det är helt rätt lag ;) inget brynäs eller HV här inte
APC-mannen Posted March 1, 2004 Report Posted March 1, 2004 Flaggar för denna tråd nu när det blivit aktuellt igen... Vad tror ni i år? Att Brynäs inte tar guld i år är ju dock givet i alla fall...
Vc_90 Posted March 1, 2004 Report Posted March 1, 2004 Det började riktigt duktigt bra iallafall! 1-8 Sen kan tidernas störste hockeyfjant Niklas "jag kan inte en regel" Wikegård bjäffsa hur mycke han vill, Frölunda rockar!
Maskirovka Posted March 1, 2004 Report Posted March 1, 2004 Ganska ointressant slutspel när inte Brynäs IF är med. Men nästa säsong, då jäklar!!!
Larss0n Posted March 1, 2004 Report Posted March 1, 2004 Ser att här finns fler Lule fans ;) Sen kan det väl kanske tyckas märkligt att en Halmstad bo som en själv håller på Luleå, så måste dela med mig av varför så är fallet. :P När jag var en sisådär 5-6 år såg jag min första Elitserie match, Luleå mot Leksand (Som för övrigt slutade med vinst för Luleå med 4-0). Luleå hade tuffast tröjor & på den vägen är det. Sen låg ju Halmstad Hockey (Numera Hammers) i div. 4 på den tiden. Fast oavsett om dem når Elitserien så brinner jag för Luleå i alla lägen. Larsson, Trogen Luleå Hockey fan sen 13 år tillbaka B)
stevooooo Posted March 2, 2004 Report Posted March 2, 2004 MoDo bankade skiten ut HV med 5-2..........hahahahaha ...............men jag är realist så det är HV som går vidare men får spå i finalen av färjestad...... sorry...... Edit: Men nästa säsong blir det andra bullar för då (troligtvis) kommer kungen själv hem till kära Ö-vik...........Peter "Foppa"Forsberg. Dom kan knyta fast en arm bakom ryggen och ställa han på ett par inlines.......... han kommer ändå att dominera elitserien MoDo SM-Guld 2005
APC-mannen Posted March 2, 2004 Report Posted March 2, 2004 Edit: Men nästa säsong blir det andra bullar för då (troligtvis) kommer kungen själv hem till kära Ö-vik...........Peter "Foppa"Forsberg. Dom kan knyta fast en arm bakom ryggen och ställa han på ett par inlines.......... han kommer ändå att dominera elitserien MoDo SM-Guld 2005 Ja, det är det som är det värsta... Hörde nåt om att Modo hoppades på att få Salo i kassen nästa säsong med?
Svea Rike Posted March 2, 2004 Report Posted March 2, 2004 de e sol klart att Frölunda kommer att ta hem sm guldet igen... bra början med att banka skiten ur Djurgåden
ÖverMÖP:en Posted March 2, 2004 Report Posted March 2, 2004 Slutspelet är väl ingen match.....? Det är mer sport att spela i kvalserien. Om mitt kära Leksand åker ur elitserien igen ska jag gråta en skvätt....
Livhusaren Posted March 2, 2004 Report Posted March 2, 2004 FBK FBK FBK FBK KOMMER TA HEM DET I ÅR DET KÄNNER JAG PÅ MIG FAST DET HAR GÅTT KNACKLIGT FÖR DOM NU I SLUTET.
stevooooo Posted March 2, 2004 Report Posted March 2, 2004 Edit: Men nästa säsong blir det andra bullar för då (troligtvis) kommer kungen själv hem till kära Ö-vik...........Peter "Foppa"Forsberg. Dom kan knyta fast en arm bakom ryggen och ställa han på ett par inlines.......... han kommer ändå att dominera elitserien MoDo SM-Guld 2005 Ja, det är det som är det värsta... Hörde nåt om att Modo hoppades på att få Salo i kassen nästa säsong med? Foppa och Salo är ju rätt så bra polare så chansen finns ju att foppa tar med salo till modo om det blir lock-out i nhl. Salo är ju ifs VIK:are men hur roligt är det att spela i allsvenskan.............
Insats Berga Posted March 3, 2004 Report Posted March 3, 2004 Foppa och Salo är ju rätt så bra polare så chansen finns ju att foppa tar med salo till modo om det blir lock-out i nhl. Salo är ju ifs VIK:are men hur roligt är det att spela i allsvenskan............. Salo gör fan VIK en tjänst om han INTE kommer dit! Nej, skämt å sido...men vänta bara om alla Difare kommer hem; Sudden, Tellan, Ragnarsson, Ölvestad, Kronwall, Cherkawski, osv... VI SKA KNÄCKA MODO!!! /Vem e´ Foppa!!!! :: PÅ VÄG MOT 17:E GULDET ::
Boppo Posted March 3, 2004 Report Posted March 3, 2004 Tänkte bara informera alla om att Djurgårdens största hemmaförlust hittills kom mot Rögle BK, 1-10. Hehe...smält den... //Boppo
IIHF Posted March 3, 2004 Report Posted March 3, 2004 Det började riktigt duktigt bra iallafall! 1-8 Sen kan tidernas störste hockeyfjant Niklas "jag kan inte en regel" Wikegård bjäffsa hur mycke han vill, Frölunda rockar! Repris på första matchen... iallafall målmässigt. Vinst än en gång till regerande mästarna. 8-1 Bilder från matcher kommer kanske nån dag framöver... DP
Womack Posted March 3, 2004 Report Posted March 3, 2004 HV71vs Modo 10-1 ! Det är sånt som värmer i ett Jönköpingshjärta!
JBP Posted March 3, 2004 Report Posted March 3, 2004 MoDo bankade skiten ut HV med 5-2..........hahahahaha hmmmm nu fastnade garvet i vrångstrupen va hehehe snacka om att Modo åkte på bögstryk......hehehe 10-1 till HV Jbp<-----Jönköpingsbo
NBC Posted March 3, 2004 Author Report Posted March 3, 2004 Jo och det var ju en hel del snygga mål ikväll också av HV, 1-0 målet snöpligt för MoDo men ack så snyggt. Skröder's 3-0 mål vilken pärla, 6-0 målet var fint också... synd att man jobbade under matchen så jag fick nöja mig med radio och kolla på sporten efteråt. Fu Tangsjö <--- Jönköpingsbo EDIT: La till en sak...
stevooooo Posted March 4, 2004 Report Posted March 4, 2004 MoDo bankade skiten ut HV med 5-2..........hahahahaha hmmmm nu fastnade garvet i vrångstrupen va hehehe snacka om att Modo åkte på bögstryk......hehehe 10-1 till HV Jbp<-----Jönköpingsbo Läste du hela inlägget ???????????????????????? ................eller så du matchen kanske??????????? Edit: @Fu Tangsjö Är inte helt bakom flötet...........inlägget ska läsas med lite ironi........
NBC Posted March 4, 2004 Author Report Posted March 4, 2004 5-2 till Modo var första matchen, 10-1 till HV var andra matchen...!
Strix Posted March 4, 2004 Report Posted March 4, 2004 FBK vinner igen... Det kommer bli FBK - Frölunda i finalen! För Djurgården har inget kvar att ge... Håll er till fotbollen och sluta svassa runt på isen era 08:or!
martin Posted March 4, 2004 Report Posted March 4, 2004 Ni som håller på något annat lag en mästarna Frölunda kan ju gå och dra nåt gammalt över er. Frölunda tar hem det igen!!!! 8-1 8-1 <---------- Uppvärmningen är igång...hehehe Frölunda ---> <---Alla andra lag
Vc_90 Posted March 4, 2004 Report Posted March 4, 2004 Jo, jag undrade en sak, vart tog Niklas The Fjant vägen? *dansar 8-1 dansen* Frölunda rocks the Sverige!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.