Jump to content
20% RABATT PÅ ALLT - SHOP.SOLDF.COM

Eliteserien

NBC

Recommended Posts

Posted

Ojojojojoj 4-0 till HåVe kan det bli bättre.... SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD =)

Minnen från kvartsfinalen 1995 börjar komma tillbaka, hehe

Posted

Vadå, allt hör ju hemma i markan. :ak:

Kan inte smälta SSK:s förlust......

Tycker att mål ska det enbart vara när pucken har varit inne och inte när den är en 3-4 meter från kassen. ,O

• 11 months later...
Posted

Flaggar för denna tråd nu när det blivit aktuellt igen... Vad tror ni i år?

Att Brynäs inte tar guld i år är ju dock givet i alla fall... :blink:

Posted

Det började riktigt duktigt bra iallafall!

:blink::wub::lol:1-8 :D:clap::banana

Sen kan tidernas störste hockeyfjant Niklas "jag kan inte en regel" Wikegård bjäffsa hur mycke han vill, Frölunda rockar!

Posted

Ser att här finns fler Lule fans ;)

Sen kan det väl kanske tyckas märkligt att en Halmstad bo som en själv håller på Luleå, så måste dela med mig av varför så är fallet. :P

När jag var en sisådär 5-6 år såg jag min första Elitserie match, Luleå mot Leksand (Som för övrigt slutade med vinst för Luleå med 4-0). Luleå hade tuffast tröjor & på den vägen är det. :wub: Sen låg ju Halmstad Hockey (Numera Hammers) i div. 4 på den tiden. Fast oavsett om dem når Elitserien så brinner jag för Luleå i alla lägen.

Larsson,

Trogen Luleå Hockey fan sen 13 år tillbaka B)

Posted

MoDo bankade skiten ut HV med 5-2..........hahahahaha :baskerKav:

...............men jag är realist så det är HV som går vidare men får spå i finalen av färjestad...... sorry......

Edit: Men nästa säsong blir det andra bullar för då (troligtvis) kommer kungen själv hem till kära Ö-vik...........Peter "Foppa"Forsberg.

Dom kan knyta fast en arm bakom ryggen och ställa han på ett par inlines.......... han kommer ändå att dominera elitserien

MoDo SM-Guld 2005

Posted
Edit: Men nästa säsong blir det andra bullar för då (troligtvis) kommer kungen själv hem till kära Ö-vik...........Peter "Foppa"Forsberg.

Dom kan knyta fast en arm bakom ryggen och ställa han på ett par inlines.......... han kommer ändå att dominera elitserien

MoDo SM-Guld 2005

Ja, det är det som är det värsta... :rocketl: Hörde nåt om att Modo hoppades på att få Salo i kassen nästa säsong med?

Posted

MoDo SM-Guld 2005

Ja, det är det som är det värsta... :blink: Hörde nåt om att Modo hoppades på att få Salo i kassen nästa säsong med?

Foppa och Salo är ju rätt så bra polare så chansen finns ju att foppa tar med salo till modo om det blir lock-out i nhl. Salo är ju ifs VIK:are men hur roligt är det att spela i allsvenskan.............

Posted
Foppa och Salo är ju rätt så bra polare så chansen finns ju att foppa tar med salo till modo om det blir lock-out i nhl. Salo är ju ifs VIK:are men hur roligt är det att spela i allsvenskan.............

Salo gör fan VIK en tjänst om han INTE kommer dit! Nej, skämt å sido...men vänta bara om alla Difare kommer hem; Sudden, Tellan, Ragnarsson, Ölvestad, Kronwall, Cherkawski, osv... :baskerPa:

:):Malaj::camo: VI SKA KNÄCKA MODO!!! 0:):=o:/

/Vem e´ Foppa!!!!

:: PÅ VÄG MOT 17:E GULDET ::

Posted

Tänkte bara informera alla om att Djurgårdens största hemmaförlust hittills kom mot Rögle BK, 1-10. Hehe...smält den...

//Boppo

Posted
Det började riktigt duktigt bra iallafall!

:)  :wub:  :banana  1-8   :banana  :banana  :banana

Sen kan tidernas störste hockeyfjant Niklas "jag kan inte en regel" Wikegård bjäffsa hur mycke han vill, Frölunda rockar!

Repris på första matchen... iallafall målmässigt. Vinst än en gång till regerande mästarna.

8-1

Bilder från matcher kommer kanske nån dag framöver...

DP :=o

Posted
MoDo bankade skiten ut HV med 5-2..........hahahahaha :D

hmmmm nu fastnade garvet i vrångstrupen va hehehe snacka om att Modo åkte på bögstryk......hehehe 10-1 till HV :uuh:

Jbp<-----Jönköpingsbo

Posted

Jo och det var ju en hel del snygga mål ikväll också av HV, 1-0 målet snöpligt för MoDo men ack så snyggt. Skröder's 3-0 mål vilken pärla, 6-0 målet var fint också... synd att man jobbade under matchen så jag fick nöja mig med radio och kolla på sporten efteråt.

Fu Tangsjö <--- Jönköpingsbo :uuh:

EDIT: La till en sak...

Posted
MoDo bankade skiten ut HV med 5-2..........hahahahaha :D

hmmmm nu fastnade garvet i vrångstrupen va hehehe snacka om att Modo åkte på bögstryk......hehehe 10-1 till HV :uuh:

Jbp<-----Jönköpingsbo

Läste du hela inlägget ????????????????????????

................eller så du matchen kanske???????????

Edit:

@Fu Tangsjö

Är inte helt bakom flötet...........inlägget ska läsas med lite ironi........

Posted

FBK vinner igen...

Det kommer bli FBK - Frölunda i finalen!

För Djurgården har inget kvar att ge...

Håll er till fotbollen och sluta svassa runt på isen era 08:or!

Posted

Ni som håller på något annat lag en mästarna Frölunda kan ju gå och dra nåt gammalt över er. Frölunda tar hem det igen!!!!

8-1 8-1 <---------- :D Uppvärmningen är igång...hehehe

Frölunda ---> :/ <---Alla andra lag

Posted

Jo, jag undrade en sak, vart tog Niklas The Fjant vägen?

*dansar 8-1 dansen*

:/:D:banana

Frölunda rocks the Sverige!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...