Guest Sköldberg Posted June 15, 2009 Report Posted June 15, 2009 Sent inlägg men. Det finns olika beep-test, så att jämföra resultat rakt av går inte om man inte vet att man sprungit samma. Enligt min erfarenhet använder bland annat skolor sig av olika varianter.
Guest Posted March 9, 2010 Report Posted March 9, 2010 Sitter och kikar på Jägargruppchef och där står det följande: Fysiska riktvärden för antagning: Beeptest 12.5, Multitest 250 Förstår inte hur tabellerna fungerar så jag frågar här, hur snabbt motsvarar 12.5 och hur många kilometer blir det?
nydde Posted March 19, 2010 Report Posted March 19, 2010 Sitter och kikar på Jägargruppchef och där står det följande: Fysiska riktvärden för antagning: Beeptest 12.5, Multitest 250 Förstår inte hur tabellerna fungerar så jag frågar här, hur snabbt motsvarar 12.5 och hur många kilometer blir det? 8.8 är som att springa 3k på 15 min det va kanske inte det du frågade :P Men lättast är att host*ladda hem*host* beep test i mp3 format ladda din mp3 och springa testat. Multitestet finns det info på mil.se man får poäng för alla moment (armhävn situps etc) man gör utöver godkänt. Så samlar man ihop till tex 250 tror man kan få upp till 100 poäng för varje sak man maxar tex hoppa 50cm i "ljushopp" http://www.google.se/url?sa=t&source=w...qDcGGbwhW7vL5sA Där har du multitest i pdf format
ShyGuy Posted April 6, 2010 Report Posted April 6, 2010 Lägger in en riktigt bra länk om beep-test. Här står det mesta man behöver veta.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.