Jessi Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Hallå. Driver en studio på www.fpsbanana.com, och har startat ett projekt för svenska styrkor i Call of Duty 4. Då vanliga M90 känns opassande (Och dessutom redan har gjorts), söker jag nu bilder på M90 Desert, google verkar inte ha några bra efter mina gjorde sökningar. Bilder som uppskattas är bilder där mönstret syns bra, och om möjligt en patternbild, som denna. http://www.rockywoods.com/camouflage/Green-digital-camo.jpg Tacksam för all hjälp som kan fås. =) Ytterliggare bilder jag skulle vilja efterfråga är bilder på övrig svensk utrustning som borde finnas med i CoD4 (Inom rimliga gränser!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolhand Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 Kop en av dessa sa kan du se hur det ser ut: Tacupgear Scarf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessi Posted March 28, 2008 Author Report Share Posted March 28, 2008 Problemet är ju att inte endast jag ska ha bilder, så vore bra om någon visste länk med bra bilder. Den sidan har jag redan fått på annat håll, men tack för svar! =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bushman Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 Problemet är ju att inte endast jag ska ha bilder, så vore bra om någon visste länk med bra bilder. Den sidan har jag redan fått på annat håll, men tack för svar! =) har du hört talas om en site som heter www2.mil.se försvarets bildbyrå/combat camera är en annan väg att gå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grisbasse Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 om du frågar snällt kanske du får ta bakgrunden här till forumet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessi Posted March 28, 2008 Author Report Share Posted March 28, 2008 Jo de vore ju fint, men kan ju dessvärre inte komma in på profiler ens än, så blir svårt att ta kontakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isgubbe Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 Jo de vore ju fint, men kan ju dessvärre inte komma in på profiler ens än, så blir svårt att ta kontakt. Du kan ju alltid pröva att skicka en mail till [email protected] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted March 29, 2008 Report Share Posted March 29, 2008 ah för COD4, kanske man kan hjälpa till lite med. Kommer med länk efter helgen, kan ni ändra modeller eller bara reskinna? Har för mig bara sett finns karteditor.. vore ju kul som bara den få något svenskt där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vamtiin Posted March 29, 2008 Report Share Posted March 29, 2008 Hmm... CoD4... tyvär har jag inget annat tips än vad som redan sagts... men jag skulle vara väldigt tacksam om du tog kontakt med mig när det är klart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 såja, tillbaka i lägenheten och följdeaktligen är min dator online.. http://granq.game-host.org/gallery/ Ligger inget på m90 desert ännu, är på g men finns lite på uniformen osv. Kan säga till när fått igång min referensbank helt.. just nu är det väl 50% av bilderna på den typ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naccache Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Kan inte hjälpa men du får gärna rapportera hit när ni är färdiga, skulle vilja se slutresultatet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brigadgeneralen Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Just det, håller med, lägg gärna ut när det är klart, vi vill gärna C! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts