KeSSeLL Posted July 23, 2009 Report Posted July 23, 2009 Ligger inne nu i år. Vissa saker är skrönor och andra har lite mer verklighet. Men historier har en förmåga att förändras från öra till öra. Bestraffningar förekommer inte, däremot kan man få belöningar och ibland behöva "förhandla" lite med befälen. Kan rekomendera att man bra lång tid före inryck bygger upp viss förkärlek till armhävningar och blyvikter. Det har man användning av ;) hehe ^^ värt att minnas... Quote
Tempelriddaren Posted September 24, 2009 Report Posted September 24, 2009 Jag ska på extramönstring till röjdykarna i November. Jag undrar hur viktigt pannbenet är. Det är det som jag har planerat att förlita mig på under testerna. Quote
simon Posted September 24, 2009 Report Posted September 24, 2009 Förlita dig inte på "pannben". Börja träna inför extramönstringen imorgon! Quote
Machmutt Posted September 25, 2009 Report Posted September 25, 2009 Jag skall också dit då, det är väl mindre bra för dig att förlita dig endast på "pannbenet", speciellt om du inte gjort något liknande förut. Är väl dock bättre för mig ur konkurrens-synpunkt^^ Jag har tränat hårt, speciellt vattenfys och löpning sedan mitten av juni, och jag är tveksam om mitt pannben kommer att hålla! Självfallet god träningsbakgrund före detta. (För att jämföra så klarade jag i alla fall kj:s marsch på deras EM... och där behövs det några ton pannben för de flesta om man säger så) Vad har du för grundplacering och hur känner du för den? Quote
Recommended Posts