LeadHead Posted April 24, 2007 Report Posted April 24, 2007 Mordred misstänker att Republiken Jämtland funderar på att göra slag i saken! Varför tror du de lade ner just I 5 och F 4? Quote
Erik Gustav Posted April 24, 2007 Author Report Posted April 24, 2007 (edited) Den här tråden börjar likna inbördeskrigs tråd så kanske en det vore mer intresantare att ha denna tråd om. Vad tycker ni? Inte mig emot Edited April 24, 2007 by Erik Gustav Quote
Koskela Posted April 25, 2007 Report Posted April 25, 2007 Den här tråden börjar likna inbördeskrigs tråd så kanske en det vore mer intresantare att ha denna tråd om. Vad tycker ni? Inte mig emot Detta måste vara ett av SoldF historiens snurrigaste inlägg Flashback nästa... Skämt åsido. Hur kan man finna nöjet i spekulera i något så vidrigt och obefintligt (här i Svedala) som inbördeskrig? /Koskela, förstummad och förundrad Quote
Erik Gustav Posted April 25, 2007 Author Report Posted April 25, 2007 Det är som många andra hypotetiska saker intressant . Jag håller fullständigt med om att inbördeskrig är särskilt vidriga men att det skulle vara märkligare att spekulera i dem än andra krig tycker jag inte att det är. Quote
Recommended Posts