Mellis Posted October 14, 2002 Report Posted October 14, 2002 Hej, jag söker folk som möjligtvist har bilder, eller kanske skulle kunna ta bilder på Kronans Cykel. - Ja du hör rätt.. För vi skulle vilja ha bilder på den för att vi vill ha med den i moden Operation White Night för OFP. Om ni har några kan ni inte lägga upp dem eller skicka dom på min email [email protected] Tack :rooleyes:
Guest Posted October 14, 2002 Report Posted October 14, 2002 Kan spä på med en till fråga. Ingen som vet var man kan köpa en kungscykel ?? Dom är ju extremt snygga! :thumbs:
Mellis Posted October 14, 2002 Author Report Posted October 14, 2002 www.kronan.com Om ni är intresserade av att se bilder ifrån det vi skapar, så släpper vi bilder någon gång i veckan.. men nu till början har vi släppt tre stycken på något som kanske är intressant, kolla in här: http://ofp.info/cgi-bin....;t=4037
Skuggan Posted October 14, 2002 Report Posted October 14, 2002 jag ser att ni kommit en bit på väg. hoppas ni hittar det material ni behöver och lycka till. :thumbs:
Guest Posted October 14, 2002 Report Posted October 14, 2002 Hittade ingen grön, välanvänd cykel där :P Fast modellen var ju rätt ;)
Guest Posted October 14, 2002 Report Posted October 14, 2002 Jag är på jakt efter en gammal grön cykel nån som vet hur mycket man ska betala om man köper en ??? ( gammal alltså ingen ny) Jag har ingen lust att dra på mej dyk utrustning för att hitta en i nån kanal
Guest Posted October 14, 2002 Report Posted October 14, 2002 Kolla i Skövde sfter cyklar, våran pluton blev av med 2 st under våran värnplikt...
Aron Posted October 14, 2002 Report Posted October 14, 2002 Keep up the good work med White Night Mellis! /Aron
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.