Jump to content

Flyga MIG i Ryssland...

Guest Guest_Coma_*

Recommended Posts

Guest Guest_Coma_*

Nån som gjort det? Eller känner nån som gjort det? Eller har någon annan typ av info om det (tidningsartiklar m.m.)... Hittar inte så värst mycket annat än halvskumma företag på nätet =/

Guest Guest_Per_*
Nån som gjort det? Eller känner nån som gjort det? Eller har någon annan typ av info om det (tidningsartiklar m.m.)... Hittar inte så värst mycket annat än halvskumma företag på nätet =/

Förut har jag för mig att man kunde vinna en tur med en Mig 29:a i Ryssland på Discovery. Typ 1 eller två år sedan

Förut har jag för mig att man kunde vinna en tur med en Mig 29:a i Ryssland på Discovery. Typ 1 eller två år sedan

Ja, det stämmer... Dom gjorde en film av nån som flög mig-25 tror jag. På www.incredible-adventures.com kan man boka resa, jag är intresserad av att veta om någon känner till något billigare (seriöst) alternativ. Det finns andra som är billigare, men man vill ju inte gärna slanta upp 10.000 dollar och sen bli blåst =/ www.militaryadventures.com är mycket billigare, men verkar rätt skumma. hotmail-adress å sånt, ger ju ett tämligen oseriöst intryck

IFPA, International Fighter Pilots Academy. Deras sida verkar nere...men de finns kvar.

Incredible Adventures (med bla Lightning turer i M 2.0+) HÄR

Moscow Aircraft Group. HÄR

Detta är de tre jag hört och läst om...det finns fler. Tyvärr har de en tendens att komma och gå :worthy: De jag hört har åkt har dock varit nöjda och tycker att det varit seriöst.

Ursäkta om jag avviker från fpl-typen, men..

Tänk vilken affärsidé att kunna erbjuda folk att

åka SK37 på bönpallen..

Hade nog kunnat tänka mig att sälja en

och annan Ericsson-aktie för "eventet".. :)

Ja fyfan va coolt det hade vart... Hade jag hellre gjort om det var möjligt! Har haft förmånen att flyga SK-60 en gång, men det känns lixom inte riktigt lika häftigt, haha ;)

IFPA, International Fighter Pilots Academy. Deras sida verkar nere...men de finns kvar.

Incredible Adventures (med bla Lightning turer i M 2.0+) HÄR

Moscow Aircraft Group. HÄR

Detta är de tre jag hört och läst om...det finns fler. Tyvärr har de en tendens att komma och gå :) De jag hört har åkt har dock varit nöjda och tycker att det varit seriöst.

Tackar!!

MAG verkar intressanta, känner du till nån som åkt med dom? Eller finns det någon sorts recension av dom på nätet? Jag är livrädd för att betala in deposition till nån snubbe på andra sidan klotet, för att sen inte se röken av vare sig resa eller pengar =/

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...