Frixos Posted February 18, 2006 Report Posted February 18, 2006 jag känner en som jobbar som löjtnant på Amf 1 och han berättade om något Legionskontrakt.. Någon som vet mer om det? Quote
andersk Posted February 18, 2006 Report Posted February 18, 2006 jag känner en som jobbar som löjtnant på Amf 1 och han berättade om något Legionskontrakt.. Någon som vet mer om det? legionskontrakt... menar du främlingslegionen ? Quote
Plut.Sjv.AQ Posted February 18, 2006 Report Posted February 18, 2006 och om du menar Franska främlingslegionen så tror jag att det har begåtts ett lagbrott. Rätta mig om jag har fel, men visst är det inte tillåtet att rekrytera för utländska styrkor i Sverige? Quote
The Swede Posted February 18, 2006 Report Posted February 18, 2006 och om du menar Franska främlingslegionen så tror jag att det har begåtts ett lagbrott.Rätta mig om jag har fel, men visst är det inte tillåtet att rekrytera för utländska styrkor i Sverige? Visa mig lagbrottet. Var någonstans skriver Frixos att löjtnanten i fråga bedrev rekrytering? The Swede Quote
Frixos Posted February 18, 2006 Author Report Posted February 18, 2006 och om du menar Franska främlingslegionen så tror jag att det har begåtts ett lagbrott.Rätta mig om jag har fel, men visst är det inte tillåtet att rekrytera för utländska styrkor i Sverige? Nej det är inte Franska främlingslegionen.. Det är något inom SVERIGE... Jag har försökt nå honom de senaste 3 dagarna men hans telefon är inte på :S Quote
Hornet Posted February 18, 2006 Report Posted February 18, 2006 Legions kontrakt i Sverige? SFL here i come Jag har aldrig hört något sådant... Quote
simon Posted February 18, 2006 Report Posted February 18, 2006 (edited) Kan det vara Kustjägarnas Insatskompani (kompani?) som åsyftast? Edited February 18, 2006 by simon Quote
Peter_PB Posted February 18, 2006 Report Posted February 18, 2006 (edited) Han menade nog Sergeants-kontrakt.. De flesta båtchefer jobbar ett år med att utbilda nästa kull som instruktörer etc. Legionskontrakt? OMG.. Edited February 18, 2006 by Peter_PB Quote
Hornet Posted February 18, 2006 Report Posted February 18, 2006 Han pratar om BFA altså Förstärknings soldater? Quote
Frixos Posted February 18, 2006 Author Report Posted February 18, 2006 Kan det vara Kustjägarnas Insatskompani (kompani?) som åsyftast? Mm tror det är det.. Quote
Recommended Posts