Vildmannen Posted February 8, 2006 Report Posted February 8, 2006 Vad skulle ni sätta för bild på datorn (förutom M90-mönster som jag antar att 9 av 10 kommer att svara)? http://www.di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelnin...heter%26o%3dsp4
simon Posted February 8, 2006 Report Posted February 8, 2006 Samma färg på bakgrund och text, samt teckensnitt, som används på försvarets Am-lådor/motsv.
martinator Posted February 8, 2006 Report Posted February 8, 2006 Idén som så är inte ny. Apple i Sverige erbjöd ju Calsic Color med egen "lack". Likaså gick de bärbara att få med en plastficka på framsidan så man själv kunde stoppa in valfri bild. /martinator
johanp Posted February 8, 2006 Report Posted February 8, 2006 Det finnss en tecknad serie av Jan Romare som heter "Hilens Änglar" som hade en klockren fullträff med en ruta typ som denna: ursäkta min bilds kvalitet men den är ritad ur minnet(ett par år sen jag såg serien), hittar jag den riktiga så SKA den printas som klistermärke och fästas på burken...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.