Kiowa Posted February 11, 2006 Report Posted February 11, 2006 Tuzla Airbase*bild* Japp, så ser det istort sett ut, verkar rätt mysigt när man ser det sådär . Man ser nästan förläggningen där de flesta svenskar bor uppe till vänster så det är bara att lära er vägen till Longhorn och mjukglassen påengång nu Quote
Cocktailbatterist Posted February 14, 2006 Author Report Posted February 14, 2006 Börjar bli lite fjärilar i magen nu... Quote
Ellinore Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Börjar bli lite fjärilar i magen nu... Ja, visst ska det bli skoj. Fast jag har inte fattat den än riktigt, det är så lång tid mellan ansökan och verkställande. Quote
golffoxtrotfive Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Börjar bli lite fjärilar i magen nu... Ja, visst ska det bli skoj. Fast jag har inte fattat den än riktigt, det är så lång tid mellan ansökan och verkställande. lycka till i balkanleran...va har ni fått för tjänster? Quote
danno Posted February 15, 2006 Report Posted February 15, 2006 Jag var stationerad i Sarajevo och på Camp Butmir kan man använda tyskarnas och britternas fältpostservice. Den är snabbare och billigare. Om jag inte missminner mig så kostade ett 10kg paket ca 15 euro. Helt ok priser. Du kommer säkert att få tillfälle att besöka Butmir och då är det bara att slänga in paketen till personalen. OT: Saknar Sarajevo lite faktiskt. Bra krogar och nattklubbar. Trevliga biografer och caféer. Trevligt folk och konserter (Jamiriquai mfl.) Fin nationalpark att vandra i. Ok golfbana... Ibland undrar jag om det var mission eller betald semester jag var på... Mvh EES I ditt fall var det nog mest semester. Och jag saknar också Sarajevo även om jag inte var där och röjde lika mycket (betydligt mer än de flesta i Tuzla dock) som du. Tänk att återigen få sitta på Hacienda och dricka caipirinhas länge länge... Angående posten så rekommenderar jag också tyskarna. Quote
Cocktailbatterist Posted February 20, 2006 Author Report Posted February 20, 2006 Är det någon som ska köra själv på Måndag och åker förbi Kalmar kan ni säga till.. Quote
Recommended Posts