leosan Posted December 7, 2005 Report Share Posted December 7, 2005 Är ute efter först och främst en liten svensk flagga att sätta på min skidhjälm! Nån som vet vart man kan få tag på det? eller är det rentav någon här på forumet som sitter å trycker på sånna? Har sökt med ljus å lykta på nätet men inte hittat nåt /Leo Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted December 7, 2005 Report Share Posted December 7, 2005 Är ute efter först och främst en liten svensk flagga att sätta på min skidhjälm! Nån som vet vart man kan få tag på det? eller är det rentav någon här på forumet som sitter å trycker på sånna? Har sökt med ljus å lykta på nätet men inte hittat nåt /Leo Om du vill ha märken på din skidhjälm så är det ju bara att satsa lite extra i de stora hoppen som du vet att du inte klarar av. Ett annat tips är att köra off offpist Link to comment Share on other sites More sharing options...
leosan Posted December 7, 2005 Author Report Share Posted December 7, 2005 Är ute efter först och främst en liten svensk flagga att sätta på min skidhjälm! Nån som vet vart man kan få tag på det? eller är det rentav någon här på forumet som sitter å trycker på sånna? Har sökt med ljus å lykta på nätet men inte hittat nåt /Leo Om du vill ha märken på din skidhjälm så är det ju bara att satsa lite extra i de stora hoppen som du vet att du inte klarar av. Ett annat tips är att köra off offpist Haha! Har provat det! men det fick inte riktigt den effekten jag var ute efter Men tack för tipset! /Leo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted December 7, 2005 Report Share Posted December 7, 2005 Kolla på bensinmackar, Biltema och liknande. De brukar ha svenska flaggan i dekalform. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted December 8, 2005 Report Share Posted December 8, 2005 Ta och motivlacka hjälmen istället http://www.mehtola.com/default.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
tgb1116 Posted December 8, 2005 Report Share Posted December 8, 2005 Ta och motivlacka hjälmen istället Robert Forsgren på Hotpaintart målade min kruka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted December 8, 2005 Report Share Posted December 8, 2005 Ta och motivlacka hjälmen istället Robert Forsgren på Hotpaintart målade min kruka. Det vart ju inte lite imponerande måleri Link to comment Share on other sites More sharing options...
tgb1116 Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 Robert är väldigt duktig och var mycket lätt att ha att göra med. Visserligen en smula dyrare än ett klistermärke men enligt min uppfattning värt vartenda öre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QUINN Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 man kanske skulle ta och motiv lacka stridshjälmen inför la05? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellinore Posted December 13, 2005 Report Share Posted December 13, 2005 Kolla i presentaffärer modell prylbod tex. de som ploppar upp runt Västkusten på sommaren. Där har jag sett klistermärken med svenska flaggan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.