Jump to content

Gone Crazy

LRRP

Recommended Posts

Förs ett meddelande till Gone Crazy:

Du länkar till din hemsida på din profil. De som har varit på SoldF lär ju känna igen sig då bakgrunden är.....mycket bekant.

Kul med många bilder, MEN om man går in på bildsidan får man en present:

VBS.Haptime.A@mm

Detta är ett ganska snällt, men ändock ett virus(Worm):

VBS.Haptime.A@mm is a Visual Basic Script (VBS) worm. It infects .htm, .html, .vbs, .asp, and .htt files. It replicates using MAPI objects to spread itself as an attachment. Also, the worm attaches itself to all outgoing messages using the stationery feature of Outlook Express.

The worm utilizes a known Microsoft Outlook Express security hole so that the worm is executed without having to run any attachment.

Fixa! Ta bort denna mask lerr ta bort länken i din profil. Tills dess bör man hålla sig borta från bildsidorna.

/ LRVP (Long Range Virus Patrol)

Kan tacka min lyckliga stjärna för mitt Panda Titanium som började blinka och pipa (okej inte pipa) direkt när jag gick in på bildsidan (puuuh). Rensade snabbt undan alla virus som letat sig in...

ni som inte har: skaffa antivirusprogram NU! jag fick på nåt konstigt vis hem det välkända o fruktade  "loveletter" från kazaa häromdan, men tack vare pandan så kunde vi ta bort det........ puuuuuuuuh *torkar sig i pannan*

Fy för jag fick samma sort för ett tag sedan kallades för något colombia och sedan berättade dom hur hemsk den colombianska staten var. Hmm kände ju jävligt mycket sympati med dom efter att dom förstört alla mina MP3or och bilder:)

dom vet verkligen vad propaganda är...:D

Det gick inte att återställa på något sätt och jag var rvungen att formatera hårdisken för att få tilbaxs utrymmet vilket mina föredetta MP3or och bilder tog!!

ni som inte har: skaffa antivirusprogram NU! jag fick på nåt konstigt vis hem det välkända o fruktade  "loveletter" från kazaa häromdan, men tack vare pandan så kunde vi ta bort det........ puuuuuuuuh *torkar sig i pannan*

Visst har du rätt, dock sitter jag vid en dator som inte jag äger (företagets). Vi har ett AV-system, dock hann jag inte lägga in det innan jag gick hem. Vill inte installera något annat eftersom jag då bryter mot "reglementet" på företaget.

Men åter till GC sida. Hur är det, är den ren?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...