Vysotskij Posted September 17, 2005 Report Posted September 17, 2005 Finns inte en sportmössa att hitta Internetaccess bortom Narva... <{POST_SNAPBACK}> Och om så är tangentborden lite knepiga..... <{POST_SNAPBACK}> Alltså, jag var lite ironisk. De ryska Internställen jag besökt har haft tvåalfabetstangentbord. Quote
Stella-Polaris Posted September 17, 2005 Author Report Posted September 17, 2005 Finns inte en sportmössa att hitta Internetaccess bortom Narva... <{POST_SNAPBACK}> Och om så är tangentborden lite knepiga..... <{POST_SNAPBACK}> Alltså, jag var lite ironisk. De ryska Internställen jag besökt har haft tvåalfabetstangentbord. <{POST_SNAPBACK}> Jag skriver på ett nu... jag var oxå ironisk.... Quote
röjsop Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Jag är hemskt ledsen att svaret tagit en sådan tid! Och jag måste tyvärr medela er att jag inte får svara på era frågor. Jag tror redan att jag har sagt för mycket och vill inte gå in mer på någonting som absolut bör hållas utanför det offentliga rummet. Quote
Amfibieslusken Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Varför sluta nu? Du har ju varit så "öppen" innan. Quote
Hotel Charlie One Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Jag är hemskt ledsen att svaret tagit en sådan tid! Och jag måste tyvärr medela er att jag inte får svara på era frågor. Jag tror redan att jag har sagt för mycket och vill inte gå in mer på någonting som absolut bör hållas utanför det offentliga rummet. <{POST_SNAPBACK}> Vad skulle vara så hemligt med Spiggen I, utrangerad sedan 35 år? Quote
Rokare Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Okaj då är jag med, iofs sägs det att Spiggen I utrangerades redan 1972, var du med så tidigt? GMY <{POST_SNAPBACK}> Nog kan du svara på denna röjsop? Quote
Dobberman Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Mina herrar...Ni måste respektera att han kan ha "blivit uppringd" och fått förklarat för sig "informationen är av HEMLIG Art" Sålunda bör den EJ diskuteras på ett öppet forum... Eller så..är det något annat i görningen...... Spröchal-stuff ska man inte leka med, då kommer herrarna i di svarte helikopetrarne farandes...... Quote
lanrezac Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Jag är hemskt ledsen att svaret tagit en sådan tid! Och jag måste tyvärr medela er att jag inte får svara på era frågor. Jag tror redan att jag har sagt för mycket och vill inte gå in mer på någonting som absolut bör hållas utanför det offentliga rummet. <{POST_SNAPBACK}> Ahh en "john Bauer" avdelningen för tomtar o troll Quote
Dobberman Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Ahh en "john Bauer" avdelningen för tomtar o troll <{POST_SNAPBACK}> Nej nej nej........ Han behöver inte vara en sagotant bara för att han inte vill svara på "Hemlig" information.. Eller hur? Och detta rör verkligen det mest spröchal inom FM för närvarandet.. Quote
rila Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Så, så, inte sparka på den som ligger. Det lärde ni er säkert redan på mellanstadiet. /rila Quote
Fbj972 Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 He he.. Ja, jävlar... Det där var faktiskt kul, röjsop - TACK, detta förgyllde min kväll! Quote
röjsop Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 Rokare: Jag var inte med 1972, nej. Quote
defacto Posted October 6, 2005 Report Posted October 6, 2005 Jag är hemskt ledsen att svaret tagit en sådan tid! Och jag måste tyvärr medela er att jag inte får svara på era frågor. Jag tror redan att jag har sagt för mycket och vill inte gå in mer på någonting som absolut bör hållas utanför det offentliga rummet. röjsop jag misstänker att du tyvärr förlorat all trovärdighet i det här forumet... Quote
Recommended Posts