Guest Posted August 13, 2002 Report Share Posted August 13, 2002 Har letat på http://www.fmlog.mil.se/fmpub/ men finner ingenting där. Information om det nya reglementet finns här http://www.mss.mil.se/utbildning/article.php?id=5881 Jag bara måste ha den som pdf, hör av dig om du hittar den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlåGul -1 9x19 Posted August 13, 2002 BlåGul -1 Report Share Posted August 13, 2002 Remissutgåva FMR Strid kan erhållas genom kontakt med kapten Johan Ström eller major Mats Walldén. Ange grad, namn, förband och referensperson (chef). Ange också telefon, e-postadress och/eller postadress. Är du behörig så är det väl bara att kontakta dem. Iom att det inte är en färdig produkt så tror jag inte att de slänger ut den på internet så Kalle Kula kan ladda ner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Bengtsson Posted August 8, 2003 Report Share Posted August 8, 2003 Är du behörig så är det väl bara att kontakta dem. Iom att det inte är en färdig produkt så tror jag inte att de slänger ut den på internet så Kalle Kula kan ladda ner. Hm, hur vet man att man är behörig. Skulle oxå vilja ha denna fina publikation, har bläddrat i den lite. Hittar någon den så kan de väl lägga upp den ändå, för den fina sakens skull. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted August 8, 2003 Report Share Posted August 8, 2003 Det kan vi inte göra för den fina sakens skull eftersom vi inte äger rättigheterna till publikationen. De som behöver den kan få tag på den. Sen förstår jag att många vill ha den men det är en annan sak. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Bengtsson Posted August 8, 2003 Report Share Posted August 8, 2003 Uppfattat!! Men svaret på min första fråga; Hur vet man att man är behörig?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted August 8, 2003 Report Share Posted August 8, 2003 Jobbar du inom FM? Då är du behörig. Är du med i HV borde det gå att få ut den via din chef, testa den vägen. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Bengtsson Posted August 8, 2003 Report Share Posted August 8, 2003 Tackar så mycket. F-n vad du är snabb på att svara Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkstar Posted August 8, 2003 Report Share Posted August 8, 2003 Själv har jag den... men jag tror inte det är en hit att lägga ut den. Sorry, grabbar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.