Jump to content

SWATare

Fu Pedersen

Recommended Posts

Vilka här brukar lira lite swat så där vid sidan av? Jag blev själv rekryterad av min PlutCh. Tycker att det är ett lagom trivsamt nöje men blir alltid lika förbannad på idioter som inte kan agera! :lol:

Vad sägs om att sätta ihop ett swat team med folk fr SoldF som hajjar vad växelvis frr är till för, som automatiskt täcker olika skjutriktningar och inte bara riktar pipan åt samma håll som alla andra :lol:

Kanske tom ngn här som kan fixa en "SWAT-SoldF server"?

Signa upp!

Tillägg: Om ni ansluter via gamespy är mitt nick: Pollifaxen

/Marie

Guest Sernlo

Underbart spel i CO-OP!!

Singelplayerdelen har dock ganska irriterande buggar som man stör sig på..

Att utrusta ALLA i teamet med Beanbag-shotguns och röja kåken är ju en höjdare :baskerPa:

Jag blir själv förbannat less på att mina gubbar inte kan kika runt hörn (de kunde de ju redan i SWAT3!!!) innan de stormar in i rummet, stannar i dörröpningar och kastar granater så halva styrkan slås ut!

Det är singleplayer-delen.

I Co-op så funkar det, men jag brukar köra OC-gun. 200 Bumpa och kan skjuta på allt!!!

Underbart spel i CO-OP!!

Singelplayerdelen har dock ganska irriterande buggar som man stör sig på..

Att utrusta ALLA i teamet med Beanbag-shotguns och röja kåken är ju en höjdare :D

Jopp. Kör också med bean-bag i co-op. Man kan hitta rätt hyfsade medspelade på co-op om man har tur. Stridspar är ju lätt bästa enheten på co-op. Fler blir det bara massa bök.

Gillade co-op mest i början. Men börjar tycka att rapid och barricade är helt ok det med.

Guest Sernlo

Av nån anledning har jag en förkärlek till Gasgranaterna.. kanske för att dom verkar mot allt, både gisslan och skurkar utan att döda :)

Problem jag har är att "restraina" gisslan.. om dom vägrar sätta sig på knä och snällt få några vita plastband runt handlederna drar jag fram pepparsprayen.. men oftast får man "used more force than needed" med den tekniken..

Av nån anledning har jag en förkärlek till Gasgranaterna.. kanske för att dom verkar mot allt, både gisslan och skurkar utan att döda :)

Problem jag har är att "restraina" gisslan.. om dom vägrar sätta sig på knä och snällt få några vita plastband runt handlederna drar jag fram pepparsprayen.. men oftast får man "used more force than needed" med den tekniken..

Inte då. Du får skrika åt dem att lägga sig ner tillräckligt många gånger först bara. Själv så kör jag med teaser-gun, funkar mkt bra.

Gas funkar mkt bra när man kör co-op. Vissa har dock skyddsmask så ett par stingers el flashbangs är att rekommendera.

Vi får fan arrangera en SWAT samkväm framöver!

Guest Sernlo

Personligen skulle jag nog göra vad fan som helst om först ett gäng terrorister och sen ett SWAT-team bustade in på mitt kontor.. den förste trycker upp en AK i nyllet på mig, och nästa med MP5..

SWAT--> :lala::unsure: <--Sernlo

En liten fråga, lite OT kanske...

Men är jag ensam om att anse att bössorna i SWAT är modelerade helt åt skogen?

MP5 med endast 1 och 3 skottseld

GB36 = G36K som har full automat och dubbelskott?

Jag tycker det är väldigt pinsamma missar...

En liten fråga, lite OT kanske...

Men är jag ensam om att anse att bössorna i SWAT är modelerade helt åt skogen?

MP5 med endast 1 och 3 skottseld

GB36 = G36K som har full automat och dubbelskott?

Jag tycker det är väldigt pinsamma missar...

Äh, kan inget om vapen förutom de jag är utb på.

Mitt favvo vapen på SWAT är lätt Colt Carbin, semi/full auto

Nja, furiren, jag vet inte jag... nu har jag lirat det här under en veckas tid och inte var det någon erotisk höjdare direkt... I singelplayer så är ju alla uppdrag i princip likadana och dina kollegor lika korkade hela tiden. Nej, tacka vet jag the "real stuff" ute på "Beacon island" eller på "Camp Starving". Vi ses efter sommarledigheten! Stay sharp!

Nja, furiren, jag vet inte jag... nu har jag lirat det här under en veckas tid och inte var det någon erotisk höjdare direkt... I singelplayer så är ju alla uppdrag i princip likadana och dina kollegor lika korkade hela tiden. Nej, tacka vet jag the "real stuff" ute på "Beacon island" eller på "Camp Starving". Vi ses efter sommarledigheten! Stay sharp!

Nu får du skärpa dig. Du ska ju spela online med medspelare (som iof oftast inte gör som du vill) men som iaf inte är automatgenererade :rockon: Får bli en kurs framöver, det hör jag det!

• 3 weeks later...

Nu är jag såld igen.. förut var det Rainbow 6 och online spel som fick nätterna att bli väldigt korta, nu verkar det bli SWAT4, har spelat TeamDeathMatch (tdm) o det är grymt kul, men ska spela Co-op nästa sväng..

Kan för övrigt tipsa om en mod som gör spelet mer realistiskt, typ rätt rekyl, grövre kaliber ger mer "stopping power" :huh: osv..

Finns att hämta på följande ställe: Sheriffs Special Forces

Alla vapen får dessutom sina rätta namn :) och man kan ha "primary" vapen som back-up osv.. läs er till mer info på hemsidan..

//69:an

Nu är jag såld igen.. förut var det Rainbow 6 och online spel som fick nätterna att bli väldigt korta, nu verkar det bli SWAT4, har spelat TeamDeathMatch (tdm) o det är grymt kul, men ska spela Co-op nästa sväng..

Kan för övrigt tipsa om en mod som gör spelet mer realistiskt, typ rätt rekyl, grövre kaliber ger mer "stopping power" :huh:  osv..

Alla vapen får dessutom sina rätta namn :)  och man kan ha "primary" vapen som back-up osv.. läs er till mer info på hemsidan..

Funderar på att ta och lägga in det där spelet och harva runt lite på nätet.. är väl den enda chansen man får att lappa te dig ;)

189kg/100cm Rokare vs. 189cm/100kg 69:an

GMY

Kan för övrigt tipsa om en mod som gör spelet mer realistiskt, typ rätt rekyl, grövre kaliber ger mer "stopping power" :huh:  osv..

Alla vapen får dessutom sina rätta namn :)  och man kan ha "primary" vapen som back-up osv.. läs er till mer info på hemsidan..

Du pratar alltså om ett tillägg till swat4? Om man skaffar det, kan man fortfarande köra mot folk som inte har det?

/M

Funderar på att ta och lägga in det där spelet och harva runt lite på nätet.. är väl den enda chansen man får att lappa te dig ;)

189kg/100cm Rokare vs. 189cm/100kg 69:an

GMY

Jodå kom igen du bara, faktiskt grymt kul.Man kan ju använda "riktig" taktik o göra det på ett verklighetsnära sätt vilket jag tycker är riktigt spännande, undrar bara när man ska bli vuxen..

Bla bla bla.

Sheriffs Special Forces

Alla vapen får dessutom sina rätta namn :huh:  och man kan ha "primary" vapen som back-up osv.. läs er till mer info på hemsidan..

Du pratar alltså om ett tillägg till swat4? Om man skaffar det, kan man fortfarande köra mot folk som inte har det?

/M

Jag har nu testat att spela med mod online, tyvärr fanns det bara 2st "SSF (mod)-servers" (mongo-ord) uppe och ingen av dem hade aktivitet.

Det blir alltså en en speciell typ av server för de som har modden och en annan för de som inte har moddat. Men nu till det fina i kråksången! Det är grymt enkelt att byta mellan SSF och vanlig SWAT, allt sker med två exe.filer som heter install alt. remove.

Enkelt, det borde till och med Rokare lösa utan att krascha sin dator :P

Nå behöver ni mer än så för att få tummen ur?!

Se till att fixa SWAT 4 ladda ner modden så ser vi till att spela lite tillsammans.

/69:an

/69:an

Ja...det kunde ju vara ngt...dock funtar jag på om dessa få servrar som finns för dessa spelare tar crackade versioner av sw4....hrm...inte för att jag ngnsin skulle använda en crackad version :huh: ...men till de som kanske gör det! :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...