Jump to content

Mono-T


Nizzemancer

Recommended Posts

Någon som vet vad mono T heter som "fabriksmodell" eller vad jag bör kalla det? Söker nämligen lite information och bilder men google får upp nada bildförstärkare när jag söker på "MonoT".

 

Kommer inte ihåg från utbildningen vad originalnamnet var (om befälen ens sa det) så lite hjälp vore uppskattat.

 

Skulle gärna vilja ha reda på vad ett IR-sikte som vi använde heter också om någon vet (jag har inte mycket att gå på förrutom att det fanns en stor sak och en liten, "Texas-sikte medium" :D och "Texas-sikte Large" :ak: kallade befälen dem, monteras på Automatkarbin med picatinny-fäste). Vill egentligen bara ha reda på hur mycket sådana kostar (inte för att jag tänker köpa ett :winner: jag är bara nyfiken)

 

:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Någon som vet vad mono T heter som "fabriksmodell" eller vad jag bör kalla det? Söker nämligen lite information och bilder men google får upp nada bildförstärkare när jag söker på "MonoT".

 

Kommer inte ihåg från utbildningen vad originalnamnet var (om befälen ens sa det) så lite hjälp vore uppskattat.

 

Skulle gärna vilja ha reda på vad ett IR-sikte som vi använde heter också om någon vet (jag har inte mycket att gå på förrutom att det fanns en stor sak och en liten, "Texas-sikte medium" :uzi och "Texas-sikte Large" :ak: kallade befälen dem, monteras på Automatkarbin med picatinny-fäste). Vill egentligen bara ha reda på hur mycket sådana kostar (inte för att jag tänker köpa ett :) jag är bara nyfiken)

 

:camo:

 

 

GN 117

Link to comment
Share on other sites

Den kostar ca 4500-6000 dollar beroende på vilket rör man väljer. Finns med gen2+ till dom sensat flimless gated gen4.

Sedan tillkommer export tillstånd, import tillstånd, slutanvändarintyg, moms, frakt och tull....SUCK

 

MVH SWJ....

 

PS Men den är värd det......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...