Plux Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Funderar på att köpa mig ett par nya lättare kängor med lite halvhögt skaft sådär. Större delen av tiden kommer jag väl klaffa runt i stadsmiljö motsv. med dem, men det kan väl hända att man tar sig en kortare tur i skogen också. Är det nån som har några tips och erfarenheter? Quote
I22 Vargen Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Japp, Haix Special Forces kängan.... hur schysst som helst, lätt luftig, inget gortex dock. men helt ok i regn motsv 109 EUR + Frakt. Köpes här: http://www.ranger-online.com/sitedesign/in...et/set_home.htm Jag har inte hittat mden modellen i sverige, dock finns andra haixkängor lite överallt. Helt klart det bästa kängmärket på marden tycker jag . Quote
Born Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Haix Airpower P3 funkar fint som sommarkänga annars, sitter som en tennissko med skaft, sval och otroligt lätt. Har inte fälttestat dom svalare än -15 grader, men dom funkar ok då också. http://www.ranger-online.com/sitedesign/sh...avi/navi_de.htm Quote
Lt P Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Paradkänga 04 - för varje sann kaserngårdsjägare! Quote
Sytare Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Paradkänga 04 - för varje sann kaserngårdsjägare! Lt P's maschosistiska tendenser börjar te sig lite väl uppenbara ;) Quote
Adam Wilhelm Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Masochism??? Det är en ren fetisch det handlar om!! B) Quote
Lt P Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Här är mer rejäla doningar som funkar både på kasern och på klubben Från Bates förstås. Quote
Plux Posted April 4, 2005 Author Report Posted April 4, 2005 Här är mer rejäla doningar som funkar både på kasern och på klubben Från Bates förstås. Haha :> Mja riktigt så höga kängor var väl inte tanken Men dom är säkert funkis Quote
trinity Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 (edited) Maken till mer blankpolerade pjucks har jag inte sett. Har i flera veckors tid spenderat åtskilliga timmar att få upp lystern i ett par begagnade M59 skor (eller vad dom nu heter) men de vill lixom inte.. blir inte till att visa upp sig på latexklubben med dom inte.. Edited April 4, 2005 by trinity Quote
Recommended Posts