Dizzy_keys Posted February 5, 2005 Report Posted February 5, 2005 Vilket fartyg ligger du på Andreas? Quote
Meduza Posted February 5, 2005 Report Posted February 5, 2005 Jag tycker att dom flesta gerber är lite för stora för min smak, men dom är helt ok.. Det skulle säga mig lite mer om du specificerade vad du använde prylarna till? jadu... ljussättning... jag står på stegar och mekar med lampor på rår på >8m höjd, när man ska in och dra åt muttrar som sitter smalt föredrar jag leathermanens smalare tång. Quote
Andreas Posted February 5, 2005 Author Report Posted February 5, 2005 Vilket fartyg ligger du på Andreas? HMS Orion. jadu... ljussättning... jag står på stegar och mekar med lampor på rår på >8m höjd, när man ska in och dra åt muttrar som sitter smalt föredrar jag leathermanens smalare tång. Okej, smidigheten kan jag nog se poängen med även om vi inte jobbar under riktigt samma förutsättningar. ;) Quote
Recommended Posts