alfie Posted May 17, 2005 Report Posted May 17, 2005 Så det kan gå... Videon visad i Serbisk TV Quote
Gunpowderboy Posted May 18, 2005 Report Posted May 18, 2005 Det var nog bland det roligaste jag någonsin har sett. Heja Telemarks Bat!! Quote
1540lander Posted September 27, 2005 Report Posted September 27, 2005 JO det ligger till som så att den studion jag sklulle spela in i blev hastigt uppbokad av ett dödsmetalband som skulle spela in en platta, sen efter det bandet tänkte jag köra igån men då kom ett annat band emellan igen. Och studion skulle jag ju få disopnera gratis, så dom måste ju ta dom jobben som ger betalt först....tyvärr. MEN låten SKA selas in så fort jag kan. En annan tanke jag haft är att göra en inspelning av de gamla klassikerna Hemåt det bär, Basker blå & Skyttesluskvisan med mitt band, allstå en liten förnying av låtarna, vad tror herrskapet om det?? Just nu är det liiite tajt med tid då jag blev farsa för två veckor sedan... //Lander Quote
alfie Posted September 27, 2005 Report Posted September 27, 2005 JO det ligger till som så att den studion jag sklulle spela in i blev hastigt uppbokad av ett dödsmetalband som skulle spela in en platta, sen efter det bandet tänkte jag köra igån men då kom ett annat band emellan igen. Och studion skulle jag ju få disopnera gratis, så dom måste ju ta dom jobben som ger betalt först....tyvärr. MEN låten SKA selas in så fort jag kan.En annan tanke jag haft är att göra en inspelning av de gamla klassikerna Hemåt det bär, Basker blå & Skyttesluskvisan med mitt band, allstå en liten förnying av låtarna, vad tror herrskapet om det?? Just nu är det liiite tajt med tid då jag blev farsa för två veckor sedan... //Lander <{POST_SNAPBACK}> Många gratulationer till knodden! Ta du det lungt med inspelningar och andra ovesäntliga saker om du precis fått tillökning i familjen!! Quote
Guest Free Willy Posted October 8, 2005 Report Posted October 8, 2005 (edited) Efter att ha fått höra "Ångbåtsblues" av C. Wreewijk nere på Camp Charlie/VCP 3 blev jag tvungen att RAP:a in en request om att få contra med "En slemmig torsk i en brödrost" av KSMB. Men nu låg ju rövhålet i fråga på en pebbapluton så det kan ni gissa hur mycket det blev av det... hahahaha. den händelsen kommer jag ihåg. Sedan har vi ju sandströms klassiker på Radio Swebat. "från din egen bögsignal till min alldeles egna kapten, här kommer" i en rosa helikopter..... :P kaptenen ifråga satt på Moose bar och såg inte alldelesglad ut när QL1 o QL2 brast ut i ett Kommer ihåg allt jag gjorde på den där radion! Men nu tycker jag att ni är ganska taskiga! Jag sände det alla ville höra men ingen vågade. Hatad och älskad av många...men det är priset man får betala för att vara en fet, lat, dryg och utvecklingstörd skåning! Hatar er allihop! Puss er Bög Signal. Ps. Bob Rivers har skrivit Kosovosången dock INTE War Boys! Bob rivers har gjort mer...bl.a. om Irak och Afgahnistan. Har börjat sätta ihop en ABSOLUTE PEACEKEEPER vad tycker folket om det då? Edited October 8, 2005 by Free Willy Quote
chronologie Posted October 11, 2005 Report Posted October 11, 2005 Give us Auto-larje! (vad betyder det föresten? Auto-larje alltså). Gissa vad Vulkanizer är då........ B) Å Shitet.... B) "Shtepija ne shitet" "Balancim" är ju en annan gammal goding i auto larje-sammanhang ... En klart underutvecklad gren av den här branschen är dock "Auto Shkolla"... :P Man såg "Auto Shkolla Formula 1" glida omkring på Pristinas gator ibland... "Auto Shkolla Linda" var oxå en annan.. Quote
Boozysmurf Posted October 14, 2005 Report Posted October 14, 2005 Efter att ha fått höra "Ångbåtsblues" av C. Wreewijk nere på Camp Charlie/VCP 3 blev jag tvungen att RAP:a in en request om att få contra med "En slemmig torsk i en brödrost" av KSMB. Men nu låg ju rövhålet i fråga på en pebbapluton så det kan ni gissa hur mycket det blev av det... hahahaha. den händelsen kommer jag ihåg. Sedan har vi ju sandströms klassiker på Radio Swebat. "från din egen bögsignal till min alldeles egna kapten, här kommer" i en rosa helikopter..... :P kaptenen ifråga satt på Moose bar och såg inte alldelesglad ut när QL1 o QL2 brast ut i ett Kommer ihåg allt jag gjorde på den där radion! Men nu tycker jag att ni är ganska taskiga! Jag sände det alla ville höra men ingen vågade. Hatad och älskad av många...men det är priset man får betala för att vara en fet, lat, dryg och utvecklingstörd skåning! Hatar er allihop! Puss er Bög Signal. Ps. Bob Rivers har skrivit Kosovosången dock INTE War Boys! Bob rivers har gjort mer...bl.a. om Irak och Afgahnistan. Har börjat sätta ihop en ABSOLUTE PEACEKEEPER vad tycker folket om det då? Det vore jävla skoj alltså.. så länge du trycker med låtar från Hellre än bra :P Garvade nyss åt Lt D på en filmsnutt jag har.. /B33B ks11 Quote
Guest Free Willy Posted October 14, 2005 Report Posted October 14, 2005 Det vore jävla skoj alltså.. så länge du trycker med låtar från Hellre än bra :P Garvade nyss åt Lt D på en filmsnutt jag har.. /B33B ks11 Haha...det var ett par sjukt roliga spelningar! Fick en kopia av affe på SR....fy fan vad vi rockade. Quote
sisuchef Posted October 18, 2005 Report Posted October 18, 2005 Det vore jävla skoj alltså.. så länge du trycker med låtar från Hellre än bra :P Garvade nyss åt Lt D på en filmsnutt jag har.. /B33B ks11 Haha...det var ett par sjukt roliga spelningar! Fick en kopia av affe på SR....fy fan vad vi rockade. Hej du Bögsi.... Min käre vän, jag vet att du inte tar illa upp, men tänk känslan när kapten i fråga lystrar och sedan hur Kat T och Maj M viker sig när de ROFL, syn för gudar sanna mina ord. Du PM om FS11, jag hoppas o längtar fortfarande, ska ringa Calle och undra lite... Skivan du ska sätta ihop, vill förresten gärna ha en sådan, kommer att bli en kult klassiker Quote
kOsOvOlinO Posted May 13, 2007 Report Posted May 13, 2007 lyssna och man kan ju inte anklaga norrmännen för att de hade fullt upp.....hehe Auto Larje på muddy.....KS09 /KS-Bobo Quote
TheSaint Posted June 8, 2007 Report Posted June 8, 2007 Ngn som har en fungerande länk till kosovo låten i mp3 format eller liknande Quote
1540lander Posted June 15, 2007 Report Posted June 15, 2007 Ngn som har en fungerande länk till kosovo låten i mp3 format eller liknande vilken av dom?? //Lander Quote
Recommended Posts