Gerle Posted November 1, 2004 Report Posted November 1, 2004 Vi ska flytta till Okinawa och bo där i ca tre år. Större delen av alla våra grejer åker iväg nu måndag, tisdag och onsdag, själva åker vi den elfte, anländer Oki den trettonde. Det medför såklart att jag inte har mycket Internettid de närmaste veckorna, men så fort allt är uppackat hör jag av mig. Vi ses.
Forumsledning Kimster Posted November 1, 2004 Forumsledning Report Posted November 1, 2004 va !? ogiltig frånvaro ?! ...du kommer nog varnas här ser jag. Lika bra du står för dina misstag.. att rymma till japan hjälper dig ingenstans.. Om du träffar Myiagi hällsa.. och du.. markan då va.. !
kronvrak Posted November 1, 2004 Report Posted November 1, 2004 Om du träffar Myiagi hällsa.. Min första tanke var Wax on, wax of.
Guest Lt. Payne Posted November 1, 2004 Report Posted November 1, 2004 Verkar spännade, blir det Iwakuni eller Futemna?
Adam Wilhelm Posted November 1, 2004 Report Posted November 1, 2004 Hmm... samma tjänst som tidigare eller?
Fu Kjellberg Posted November 1, 2004 Report Posted November 1, 2004 Lycka till på Oki. Om du behöver ny gear finns det en kille som kallas EJ tailor som har en liten shop där. Han gör en del customprylar. Vill du ha adressen så skall ja se om jag kan fixa den. Som sagt sköt om dig på det nya stället.
Pete Posted November 1, 2004 Report Posted November 1, 2004 Om du har tid så kan du kanske kila förbi "the man from Okinawa" och höra om han har lust att kränga nån katana. Lycka till!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.