Vanadis Posted July 31, 2004 Report Share Posted July 31, 2004 http://www.mil.se/int/index.php?lang=S&c=news&id=22954 Vill bara göra uttryck för denna mycket bra skrivna rapport från arbetet i Liberia. Fängslande och respektingivande läsning som onekligen framkallar ett sug i missions-tarmen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Free Willy Posted July 31, 2004 Report Share Posted July 31, 2004 http://www.mil.se/int/index.php?lang=S&c=news&id=22954 Vill bara göra uttryck för denna mycket bra skrivna rapport från arbetet i Liberia. Fängslande och respektingivande läsning som onekligen framkallar ett sug i missions-tarmen. kan bara hålla med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ugly Posted July 31, 2004 Report Share Posted July 31, 2004 Det är väl bara att ligga på och söka till LA03 när den tiden är inne. LA02 åker ner den 23/8. så om några månader är det dags. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YxBobo Posted September 2, 2004 Report Share Posted September 2, 2004 Kanonbra skrivet. Jag vill verkligen ut igen nu. YxBobo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gollum Posted September 7, 2004 Report Share Posted September 7, 2004 En hemlis: LA01 var inte världens roligaste mission, visst hade det sina stunder men på det stora hela så var det en ganska trist tillställning... Nånting säger mig att LA03 inte blir bättre, skulle nog heller åka på KS12. Men det är bara mitt tyckande. Gillade ni rebellbilderna? Kan bara säga att jag var lite nervös när jag tog dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted September 7, 2004 Report Share Posted September 7, 2004 En hemlis: LA01 var inte världens roligaste mission, visst hade det sina stunder men på det stora hela så var det en ganska trist tillställning... Nånting säger mig att LA03 inte blir bättre, skulle nog heller åka på KS12. Men det är bara mitt tyckande. Gillade ni rebellbilderna? Kan bara säga att jag var lite nervös när jag tog dom. Varför inte? Vad va det som inte va skoj? Varför KS fram det? Förklara så man vet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt Andersson Posted September 7, 2004 Report Share Posted September 7, 2004 En hemlis: LA01 var inte världens roligaste mission, visst hade det sina stunder men på det stora hela så var det en ganska trist tillställning... Nånting säger mig att LA03 inte blir bättre, skulle nog heller åka på KS12. Men det är bara mitt tyckande. Gillade ni rebellbilderna? Kan bara säga att jag var lite nervös när jag tog dom. Varför inte? Vad va det som inte va skoj? Varför KS fram det? Förklara så man vet Är benägen att hålla med eller rättare sagt - från läktaren verkar det ju bra jävla mycket roligare att flyga helikopter och åka ut på en-veckos djungeltrippar (vilket båda är saker jag fan skulle betala för att få göra) än att stå o köra MCP på Road Hawk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gollum Posted September 7, 2004 Report Share Posted September 7, 2004 Jo vist var de upplevelserna mycket värda, men där i mellan så hände det inte så mycket. Rekordet är nog 3 veckor utan att överhuvudtaget lämmna campen, och då var man duktigt självmordsbenägen. Skulle nog inte åka på KS nu för alla pengar i världen, men där har man åtminstonde nåt att göra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted September 7, 2004 Forumsledning Report Share Posted September 7, 2004 Skön bild http://www.mil.se/int/photo.php?id=78390&nid=22954 Mer passande Klädmärke på killen i vit väst kan jag inte tänka mig. Kolla noga. He he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts