Dragonen Posted July 23, 2004 Report Posted July 23, 2004 Hur många är beroende?? När man inte har något och göra på jobb sitter man och ändrar taktik, köper spelare och gottar sig över senaste matchresulatet! Kanske kan starta en SoldF-kompisliga?? Har bara varit med 2 månader så ligger fortfarande i 8an!
Maskirovka Posted July 23, 2004 Report Posted July 23, 2004 Här har du en till som har åkt dit. En annan har ju avancerat som en kryssningsmissil genom serierna och tar klivet upp i div.2 nästa säsong En soldf-liga skulle ju vara kanon, finns det tillräckligt med lag så! Nu har man lite abstinens eftersom sidan ligger nere för tillfället. F*n, man får väl jobba lite istället... //FC Center - laget med draget
Skuggan Posted July 23, 2004 Report Posted July 23, 2004 inte för att jag kan nåt om fotboll (det är fotboll va?) men jag kanske kan tänka mig att hänga på, iaf en stund länk frågas?
Maskirovka Posted July 23, 2004 Report Posted July 23, 2004 inte för att jag kan nåt om fotboll (det är fotboll va?)men jag kanske kan tänka mig att hänga på, iaf en stund länk frågas? www.managerzone.se eller managerzone.com Världens största onlinefotbollsspel? Man anmäler sitt lag genom mobiltelefon och SMS, det kostar 10-15 kr att starta sitt lag. Dom har även hockey och ska starta Rally/Formel1, men fotbollen är överlägset störst. Över 300.000 lag tror jag. Sedan kan man köpa olika paket, gå med i cuper mm. För 30kr/månad kan man köpa ett Live-paket där man ser matcherna i 3D-Live, helt makalöst snyggt faktiskt. Med allt sånt är såklart valfritt. Sidan verkar dock ligga nere för underhåll just nu som sagt men sparkar snart igång.
Dragonen Posted July 23, 2004 Author Report Posted July 23, 2004 Maskirovka: Hur länge har du varit med? Div 2! shit! du lär ju open a can of whoopass on me! hehe rankad under 1000?
Maskirovka Posted July 23, 2004 Report Posted July 23, 2004 Maskirovka: Hur länge har du varit med? Div 2! shit! du lär ju open a can of whoopass on me! hehe rankad under 1000? Uj, svårt att veta nu när man inte kommer in. Men ett par år har jag nog varit medlem och nog är jag rankad under 1000. Tror jag har varit rankad omkr. 10-20 som bäst. B)
Dragonen Posted July 23, 2004 Author Report Posted July 23, 2004 Ah en riktigt gammal räv! Vi e 6 polare i kompisgänget som spelar, blir rätt så hatisk stämning när vi lirar kompisliga!
Maskirovka Posted July 23, 2004 Report Posted July 23, 2004 Ah en riktigt gammal räv! Vi e 6 polare i kompisgänget som spelar, blir rätt så hatisk stämning när vi lirar kompisliga! Det finns väl en del soldf:are som är managers kan jag tänka, Yman b.la. Så det borde inte vara svårt att dra igång en Soldf-kompisliga.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.