Jump to content

En hemsk dröm...

Fk Satan

Recommended Posts

Posted

Vaknade nu i morse av att jag drömde något hemskt! Drömde att jag var på väg till en skarpskjutning, men glömt en persedel hemma. Övningsledaren sa att han skulle ta hand om mitt vapen under tiden jag åkte och hämtade denna för övningen viktiga persedel. Jag protesterade mot detta. Men han sa att det var en order!

Jag körde snabbt hem och hämtade denna persedel och körde tillbaka. När jag kom åter var det 25st till som stod där utan vapen! Vi hade blivit rånade på våra vapen. Polisen sa att vi var medskyldiga och skulle dömas hårt, eftersom detta var ett typiskt insider brott. Vem skulle lämna ifrån sig sitt vapen på detta sätt?

Här vaknade jag. Usch vad hemskt det var. Och jag skulle aldrig lämna ifrån mig mitt vapen. ALDRIG!

Posted

Låter som en fantastiskt otäck dröm!! Det där med att lämna ifrån sig vapen går väl under den berömda devisen "You can pry it from my cold dead hands!"

Guest Dedicated
Posted

Tyvärr finns det folk som mer än gärna ställer/lägger sina vapen ifrån sig. Har mer än en gång plockat till mig vapen som deras ägare ställt/lagt ifrån sig utan nån form av uppsikt. :)

Dåliga Hv-soldater :) jag

Vissa märker det inte ens förrän man försynt frågar var de gjort av sitt vapen! Vissa blir förbannade, men DET TAR JAG GÄRNA! Nån jävla ordning får det vara. Det är dessutom inte speciellt svårt att bära sitt vapen med sig, i vapenremmen. Orkar man inte med det bör man inte heller ägna sig åt Hv.

Posted

@scattergun

vapnet bär man med sig, det är för fint att lämna bort till andra!

@Dedicated

:):):)

HELT RÄTT! för nästa gång kanske det är motorcykel killen Helge Adam som har plockat med bössan.

Guest Dedicated
Posted
Du måste komma ut oftare ;)

Ursäkta, med detta menade du VAD DÅ???

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...