Jump to content

SIB Halmstad v. 29


Guest Dedicated

Recommended Posts

Guest Dedicated

Har fått förfrågan från Heiho om vi vill vara med på SIB i Halmstad i år igen! Tveklöst JA! Hur många av er andra tokstollar kan man räkna med att få se i krutröken, mellan svettdropparna som täcker insidan på skyddsglasögonen, medan man häller vatten i kamrater som fått värmeslag?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 376
  • Created
  • Last Reply
Guest Dedicated

Det hela blev ju lite av en SoldF-happening förra året! Hade vi varit bättre organiserade hade vi efteråt ordnat duschar, förläggning över natten och x antal flak med nåt.....läskande. :camo:

Link to comment
Share on other sites

f*n vad kul detta låter! så j*vla synd att det är mitt i sambons semester, och jag har lovat att det inte ska vara ngt MÖP:ande under hennes semester

 

Fk Satan=> :bash: <=Fk Satan

Link to comment
Share on other sites

Guest Dedicated
f*n vad kul detta låter! så j*vla synd att det är mitt i sambons semester, och jag har lovat att det inte ska vara ngt MÖP:ande under hennes semester

 

Fk Satan=> :bash: <=Fk Satan

"Den gyllne toffeln" tilldelas i år allas vår Fk Satan, tror jag......

Link to comment
Share on other sites

f*n vad kul detta låter! så j*vla synd att det är mitt i sambons semester, och jag har lovat att det inte ska vara ngt MÖP:ande under hennes semester

 

Fk Satan=> :bash: <=Fk Satan

"Den gyllne toffeln" tilldelas i år allas vår Fk Satan, tror jag......

Jupp jag är en toffel, Det är bara att erkänna det, och alla män är tofflar. När man kommit till insikt om detta så blir livet mkt enklare. :P

Link to comment
Share on other sites

Vi fick inbjudan i förra veckan och det blir stenhårt som vanligt: En HÄRRRRRRLIG dag i krutrök! Hoppas bara att man i år genomför "förmiddagsframryckningen" oxå!! :uuh:

 

Vi var ju några stycken här från Soldf som var med och det blev något av en happening med gruppfoto och allt. Någon som har dem ute på nätet fortfarande? :o

Link to comment
Share on other sites

Vi i våran b-styrks grupp har oxå fått för frågan om detta.

 

*SGT Fjällamn*

 

Tror knapast det , det är säkert samma som sammarin allså!!

men du har väll inte tid för du skall väll bygga hus eller..??

Link to comment
Share on other sites

Kommer att inställa mig för tjänstgöring i Styrka Bravo även i år.

 

Ser fram emot en trevlig dag och hoppas att kunna samspråka lite mer med även de i Styrka Alpha. Dock efter att vi totalt tillintet gjort era samtliga försök till att hindra oss från total världsdominans i Halmstad med omnejd! :baskerPa:

 

Dock så vet jag att det har varit en brand i förra årets övningslokal varför jag är lite osäker på var övningen kommer att hållas. Kan kanske bli i lokalen i Torup vilket vore jäkligt skoj. En bra och stor fabrikslokal med många möjligheter både för anfallande och försvarande. Men en del små brandskador på den gamla lokalen ökar ju i och för sig bara på realismen....? ;)

Link to comment
Share on other sites

Det hela blev ju lite av en SoldF-happening förra året! Hade vi varit bättre organiserade hade vi efteråt ordnat duschar, förläggning över natten och x antal flak med nåt.....läskande.  0:)

Kan inte du eller nån annan ta kontakt med Heiho och se om det går att lösa??

Reser 2 20 tält , in med ett par backar , och då syftar jag inte på de backarna som spelar ishockey :lol: !

Tar bussen hem dagen efter / eller tåget.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dedicated
Det hela blev ju lite av en SoldF-happening förra året! Hade vi varit bättre organiserade hade vi efteråt ordnat duschar, förläggning över natten och x antal flak med nåt.....läskande.  0:)

Kan inte du eller nån annan ta kontakt med Heiho och se om det går att lösa??

Reser 2 20 tält , in med ett par backar , och då syftar jag inte på de backarna som spelar ishockey :lol: !

Tar bussen hem dagen efter / eller tåget.

Din fru hatar mig redan för att jag har värvat dig till Hv; ska hon nu skicka valfritt MC-gäng att banka den sista skiten ur mig också?

Link to comment
Share on other sites

Det hela blev ju lite av en SoldF-happening förra året! Hade vi varit bättre organiserade hade vi efteråt ordnat duschar, förläggning över natten och x antal flak med nåt.....läskande.  0:)

Kan inte du eller nån annan ta kontakt med Heiho och se om det går att lösa??

Reser 2 20 tält , in med ett par backar , och då syftar jag inte på de backarna som spelar ishockey 0:) !

Tar bussen hem dagen efter / eller tåget.

Din fru hatar mig redan för att jag har värvat dig till Hv; ska hon nu skicka valfritt MC-gäng att banka den sista skiten ur mig också?

Hon hatar inte dig för värvningen Dedicated ,,, hon hatar dig av andra anledningar. :lol: ... Men okej , det kan väl bli lite komplicerat att organisera övernattning i Halmstad. Men skyll inte på min hustru , jag får nämligen lov att stanna i Halmstad om jag vill , så det så!! :P :P :P

 

P.S F-n vad mesigt detta lät....

Link to comment
Share on other sites

Guest Dedicated
Det hela blev ju lite av en SoldF-happening förra året! Hade vi varit bättre organiserade hade vi efteråt ordnat duschar, förläggning över natten och x antal flak med nåt.....läskande.  0:)

Kan inte du eller nån annan ta kontakt med Heiho och se om det går att lösa??

Reser 2 20 tält , in med ett par backar , och då syftar jag inte på de backarna som spelar ishockey :lol: !

Tar bussen hem dagen efter / eller tåget.

Din fru hatar mig redan för att jag har värvat dig till Hv; ska hon nu skicka valfritt MC-gäng att banka den sista skiten ur mig också?

Hon hatar inte dig för värvningen Dedicated ,,, hon hatar dig av andra anledningar. :lala: ... Men okej , det kan väl bli lite komplicerat att organisera övernattning i Halmstad. Men skyll inte på min hustru , jag får nämligen lov att stanna i Halmstad om jag vill , så det så!! :P :P :P

 

P.S F-n vad mesigt detta lät....

Eh, JA, det gjorde det!

Link to comment
Share on other sites

Hade varit kul med övernattning och samkväm, men det är ju jobbedag dagen efter.... hmmm.... Vi Soldf:are kanske kunde skoja till det lite? Finns det någon med nycklar till någon klubbstuga med duschar och slikt?

Link to comment
Share on other sites

Guest Lt. Payne

Självklart att man ska med!!

All form av övernattning/samkväm/grisfest ställer jag upp på!

Kanske vi kunde åka dit kvällen innan och föröva? B)

 

@Fk satan och övriga intresserade soldf:are.

Försök ta er dit, det blir garanterat kul.

 

@Dedicated

Om inte minnet sviker mig, skulle vi inte fånga SISU förra året?

Vi gör väl ett nytt försök i år? :wub:

 

/korvfingrar.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dedicated

Njae, det var väl Rangerteddy vi skulle ha tag på? Det fixar vi enkelt i år, bara vi kan slå ihop våra "stridsgrupper" och avlöser de som är satta till att vara våra befäl........

Link to comment
Share on other sites

Guest Dedicated

Repet, silver- och eltejp, buntband, kassetdäck med "Arbetarbröder" i slinga.....jo, jag känner mig tämligen väl förberedd!

Link to comment
Share on other sites

Förra året var jag ju stridsparskamrat med Rangerteddy och då klarade han ju sig. :/

 

I år ser det ut som om jag och Fk. Mandrake är stridspar :):)

 

Statoil@ Pm.:a mig så kan jag guida dig vidare.

B-styrka är nog kört men A-styrkan brukar fyllas upp med B-styrkemat. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...