mongot Posted November 16, 2006 Report Posted November 16, 2006 (edited) ks04,ks06,ks09... detta borde göra mig till en av de stötsta idioterna på detta forum ! Det stämmer Hansson, men det hade stämt även om du inte åkt dit... 01 samt 03 Camp Grisen hette den väl ? Carla Edited November 16, 2006 by mongot Quote
Mr Hell Posted November 26, 2006 Report Posted November 26, 2006 Även jag tjänstgjorde på KS01. Ett skitigt jobb. Men nå´n måste gör´t. Tillbringade större delen av min tid i Kisnica ,byggande camp. Tillhörde 1:a komp. Vi slet o drog, svettades. Campen blev bättre för varje dag. Bat.C utsåg våran mäss ( "Heavy metal bar") som bataljonens bästa. Men hyg.off.fatta sitt beslut.: "Så här kan man inte bo" Efter ett antal månader av uppbyggnad av camp,fick vi riva ner alltihop,packa samtlig mtrl. åter i container och flytta till huvudcampen i Ajvalia. Quote
Tomten Posted November 29, 2006 Report Posted November 29, 2006 KS 02, XL, Lättar REP (ECX), Signmek/tailgunner Quote
Lynx Lynx Posted December 5, 2006 Report Posted December 5, 2006 09:an, och jag gör gärna om det igen! Tre missioner i en, varav jag i och för sig gärna kunde varit utan den sista... VCP:er kring Gracca med kilomeeeeterlånga köer att söka sig igenom. Det är grejhöjta grejjor det... Nu blir det FE01 och förhoppningsvis ett nytt missionsområde i början av 2008! Quote
jockster Posted December 5, 2006 Report Posted December 5, 2006 KS 02, XL, Lättar REP (ECX), Signmek/tailgunner XL KS02 säger du? Själv så låg jag på EX dvs V/E så jag antar att vi gjort en & annan NIS express tillsammans då Quote
Recommended Posts