simon Posted February 26, 2004 Report Posted February 26, 2004 Är det någon här som gör/har gjort värnplikten på den luftburna bataljonen? Berätta vad ni vill om fysiska krav osv. osv. gärna om utbildningen, för- och nackdelar, tjänst inom LBB kontra andra tjänster... Tack på förhand! Quote
Badboy Posted February 26, 2004 Report Posted February 26, 2004 Jag antar att du sökt i forumet efter trådar om detta ämne först ?! Om inte, så bör du använda sökfunktionen i listen uppe till höger, innan du startar en ny tråd, detta för att vi i möjligaste mån bör samla information om likartade ämnen i så få trådar som möjligt... /Magnus B Quote
simon Posted February 27, 2004 Author Report Posted February 27, 2004 jag har sökt och hittar inget som motsvarar det jag letar efter. En till fråga: Vad ingår i ett jägartest? vilka moment osv. osv. hur tränade ni innan/eftr mönstring? Quote
Badboy Posted February 27, 2004 Report Posted February 27, 2004 jag har sökt och hittar inget som motsvarar det jag letar efter. En till fråga: Vad ingår i ett jägartest? vilka moment osv. osv. hur tränade ni innan/eftr mönstring? Hmm, jag undrar om du verkligen gjort det, med tanke på detta inlägg... ;) Om du tittar på denna tråd som jag hittade via sökfunktionen så hittar du info om jägartestet... /Magnus B Quote
Recommended Posts