Doggydriver Posted February 27, 2004 Report Posted February 27, 2004 Nu är det kanske jag som är dum i huvudet, men det får jag ta. Aldrig sovit i 20-tält, dock 12-tälten ett antal gånger, men jag föredrar ensamma vargen vilken dag som helst! Vet inte varför, men jag sover inte gott i de uppvärmda mörka mysiga tälten. Kallt och liite dragigt knäppetält och en temperatur på mellan +15 och -7 grader. Då mår Toll hääärligt ;) Quote
Foxtrotcharliegrg Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Somnar nästan direkt i tält! Härligast när det var svinkallt ute och den illröda kaminen skänkte värme. Mindre härligt när eldposten sitter still p g a veden tagit slut och du själv måste gå och hämta från andra tältlaget... Tur att det snart är KFÖ med HV, då blir det iaf minst en natt i Tält 12 ;) Skönaste vistelsen i tält måste ha varit på Camp Bifrost: Stort tält, riktiga sängar, TV/video, naturfilm och diselvärmare (när den inte strejkade) om det blev för kallt :P /Boris Quote
Bearbaus Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 måste hålla med, aldrig sovit i et tält 12, enda jag sovit i är tält 20 och sjukvårdstält en natt, jag kan dock aldrig sova så jävla bra i tält, senaste tiden hare varit"ganska" lungt, men annars fan sover jag sådär, kan fan inte få nå bekvämt med tross jäveln som kudde, eller att man måste ligga på varandra helatiden och att alla snarkar så inåt helvete, men då har man hörselkåppor eller hörsel grejer, gula saker. Men...nog kan man fajta utan riktig sömn...det har man fan lärt sig. Quote
Recommended Posts