jansssson Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 Jaha, som många säkert vet, så är imorrn en dag då många, däribland jag själv, rycker in. Ikväll är sista kvällen i de gamla livet, imorrn börjar det nya O vet ni vad?? Vad jag kommer sakna mest?? Tillgången till dator -> internet -> SoldFForum... :( O flickvännen så klart... Men det som väntar.. skulle ja inte byta bort.. om det inte va mot en mille eller två... Önska alla oss nya rookies lycka till //jansssson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 Jaha, som många säkert vet, så är imorrn en dag då många, däribland jag själv, rycker in. Ikväll är sista kvällen i de gamla livet, imorrn börjar det nya O vet ni vad?? Vad jag kommer sakna mest?? Tillgången till dator -> internet -> SoldFForum... :( O flickvännen så klart... Men det som väntar.. skulle ja inte byta bort.. om det inte va mot en mille eller två... Önska alla oss nya rookies lycka till //jansssson Du kan vara lugn! snart kommer du att njuta av din nya tillvaro, och du kan vara lugn, vi som redan gjort lumpen kan ta hand om henne under tiden du är borta Ett tips, När du kommer hem på helgerna, Umgås med din flickvän, Gå gärna ut på bio, nattklubbar osv. undvik att tala för mkt om lumpen, undvik att ligga i sängen hela helgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 MUHAHAHAHAHAHAAA!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 (edited) Lycka till! jag är förbannat avundsjuk ska du veta! Skulle hemskt gärna vilja prata om dom dära miljonerna Edit: Fläsk finger Edited January 18, 2004 by Panzerfaust Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts