Thompson Posted January 17, 2004 Report Share Posted January 17, 2004 (edited) Jag har sökt till Älvdalen vinterkurs, men har ännu inte fått någe svar. Nån som fått svar?? /Tommy edit: Stavning Edited January 17, 2004 by Thompson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted January 17, 2004 Report Share Posted January 17, 2004 Nix har inte fått svar på det än... Funderar på att ringa ock kolla... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNAFU Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 (edited) Ska till Transtrand V.7 med Flyget, om det är vad ni menar. Fick papper innan jul... //SNAFU Edit: Var gjorde ni sommarkursen? Edited January 18, 2004 by SNAFU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 Ska till Transtrand V.7 med Flyget, om det är vad ni menar.Fick papper innan jul... //SNAFU Edit: Var gjorde ni sommarkursen? F4 Frösön Ingen som skall till F4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thompson Posted January 18, 2004 Author Report Share Posted January 18, 2004 (edited) 22-29 Jag har sökt till Älvdalen 14/2 - 20/2, hoppas på att få komma mig dit. Själv gjorde jag sommarkursen i Luleå på F21 (bor i Luleå). /Thompson Edit: Stavning, datum Edited January 18, 2004 by Thompson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cullipop Posted January 19, 2004 Report Share Posted January 19, 2004 Ska till Östersund v.10 förhoppningsvis, papperna har inte dykt upp än :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted January 19, 2004 Report Share Posted January 19, 2004 Ska till Östersund v.10 förhoppningsvis, papperna har inte dykt upp än :P Hehe... har inte heller fått mina papper därifrån, ska ringa och kolla var dom är Hoppas att vi ses där.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cullipop Posted January 19, 2004 Report Share Posted January 19, 2004 Hendrix: hoppas det! gjort nån vinterkurs innan?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted January 20, 2004 Report Share Posted January 20, 2004 Hendrix: hoppas det! gjort nån vinterkurs innan?? Nix har je det, första gången om jag kommer med... Var gjorde du sommarkusren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cullipop Posted January 20, 2004 Report Share Posted January 20, 2004 Nix har je det, första gången om jag kommer med...Var gjorde du sommarkusren? Ha gjort flera sommarkurser plus IACE fast inga vinterkurser..alla jag sökt till tidigare har blivit inställda..... men min senaste kurs var i somras som SK2a på F21 I Luleå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted January 20, 2004 Report Share Posted January 20, 2004 (edited) JAg bara undrar en sak... Dom här skidorna! vad jag har hört så låterdet som man behöver en dag minst för att läara sig dom... Brukar man få det eller hur gör man?? Edited January 20, 2004 by Hendrix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cullipop Posted January 20, 2004 Report Share Posted January 20, 2004 JAg bara undrar en sak...Dom här skidorna! vad jag har hört så låter det som man behöver en dag minst för att lära sig dom... Brukar man få det eller hur gör man?? Det tror jag nog...har fan aldrig åkt skidor i hela mitt liv ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thompson Posted January 21, 2004 Author Report Share Posted January 21, 2004 Men snälla nån, har ni aldrig åkt skidor?? Herregud, typist sörläningar, anatar att ni är från södra sverige... haha //Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted January 21, 2004 Report Share Posted January 21, 2004 Men snälla nån, har ni aldrig åkt skidor?? Herregud, typist sörläningar, anatar att ni är från södra sverige... haha //Tommy Jepp, visst är man frön Södra sverige, Götet närmare bestämt :P Fick idag det glädjande beskedet att jag är välkommen till F4 Thohejjjjj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thompson Posted January 21, 2004 Author Report Share Posted January 21, 2004 Grattis, om du fick papprena idag så borde jag kanske få dom i morgone eller på fredag... /Thompson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cullipop Posted January 21, 2004 Report Share Posted January 21, 2004 Får hoppas jag får dem den här veckan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted January 22, 2004 Report Share Posted January 22, 2004 Nu har det dessvärre hänt en del saker: Jag kan inte åka, har en massa prov dom veckorna som jag inte har råd att missa... :( :( Så ni andra som har bättre med tid... Lycka till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts