Jump to content

Black Hawk västar


sniper

Recommended Posts

Hello, har funderat en längre tid på att införskaffa en black hawk väst, dock ej för bruk inom försvarsmakten utan för att "leka" av mig med lite leksaksbössor, dvs med soft air guns. Jag bara undrar om västarna är värda sitt pris eller om ni har några andra åsikter/alternativ ? Black hawk verkar ju iaf vara bland de främsta och bland dom bästa på området ?!

mvh sniper :)

Link to comment
Share on other sites

Jag har sett ett flertal kommentarer att sedan Blackhawk började tillverka sina produkter i Asien så har kvalitén sjunkit nämnvärt.

 

Jag har en av deras ryggor och den har inte hållt så bra i sömmarna som jag tycker att den borde för det priset jag betalade.

 

Det verkar som om en stor del av de som sysslar med taktisk utrustning anser att Eagle för bättre grejor, de har också i princip samma/likvärdiga designer.

 

Eagle!

Link to comment
Share on other sites

Jag har sett ett flertal kommentarer att sedan Blackhawk började tillverka sina produkter i Asien så har kvalitén sjunkit nämnvärt.

 

Jag har en av deras ryggor och den har inte hållt så bra i sömmarna som jag tycker att den borde för det priset jag betalade.

 

Det verkar som om en stor del av de som sysslar med taktisk utrustning anser att Eagle för bättre grejor, de har också i princip samma/likvärdiga designer.

 

Eagle!

Problemet med Eagle är tillgängligheten.

Som läget i världen ser ut nu så koncentrerar sig Eagle att leverera till amerikanska militären.

 

Det är lättare att hitta och köpa Blackhawk.

Ett tips är att regga sig på något airsoftforum och köpa begagnat.

 

Något som styr val av väst är ju vilket vapen du skall använda.

 

Jag skulle köpa en modulär väst och utrusta med lämpliga fickor.

Typ Blackhawk STRIKE eller någon av Guarders kopior av RACK eller MOLLE.

Eftersom du bara skall ha den till airsoft. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...