antabus Posted October 30, 2003 Report Posted October 30, 2003 Hej jag är på jakt efter ritningar på brownings tunga kulspruta i cal.50. Det är så att jag har en willys mb och jag funderar på att bygga en spruta. Jag har letat på nätet men hittar ingen bra ritning med mått angivelser. Quote
2Sharp Posted October 30, 2003 Report Posted October 30, 2003 Köp här: http://www.iracinc.com/replica.htm Quote
antabus Posted November 3, 2003 Author Report Posted November 3, 2003 Lite för dyrt, för dom pengarna kan jag köpa många riktiga vapen istället. Jag tänkte bygga en på jobbet själv istället. Blir mycket billigare tror jag. Quote
2Sharp Posted November 3, 2003 Report Posted November 3, 2003 Lite för dyrt, för dom pengarna kan jag köpa många riktiga vapen istället. Joo, men det var ju inte det du ville ha?? Säkert blir det billigare att bygga själv, men kanske inte lika bra? Lägg gärna ut bilderna när du byggt klart, det hade varit kul att se Quote
antabus Posted November 12, 2003 Author Report Posted November 12, 2003 Jag köper riktiga vapen mä så pengarna får gå till det. Jag ska lägga in en bild när jag är färdig med sprutan om jag bara hittar en ritning så jag kan börja bygga. Quote
Recommended Posts