bushman Posted October 2, 2003 Report Posted October 2, 2003 vet ej om min höga ålder har gjort mig blind, men jag hur jag än försöker så hittar jag ingen "saveknapp". och eftersom spelet refererar till quicksaves så bör det ju finns någon men hittar inget i options. i övrigt är spelet bra, en SIB-simulator är väl en bra beskrivning. två saker drar ner betyget dock: 1. att man måste pumpa ett halvt mag i varje ryss man avlivar. 2. detta förbannade flaggviftande, det är värre än den värsta jerry bruckhiemer-film. stjärnbaneret överallt. men det får väl moddas så vi kan spela i sthlm eller gbg med svenska flaggor vajandes.
panzerkampfwagen Posted October 3, 2003 Report Posted October 3, 2003 har iofs inte spelet, men en vanlig "quicksave" knapp brukar vara F5. Jag testar alltid med den när jag lirar ett nytt spel.
bushman Posted October 3, 2003 Author Report Posted October 3, 2003 jo jag har testat alla knappar som brukar var det normala. även vanliga kombinationer som alt-s funkar inte. och det är lite surt att spela om hela uppdrag pga ammobrist.
toxic Posted October 3, 2003 Report Posted October 3, 2003 Om du är inne i spelet och trycker escape så finns ju quicksave, annars så sparas de automatiskt varje gång du klarar ett uppdrag eller går ner i en kloak.
bushman Posted October 3, 2003 Author Report Posted October 3, 2003 Om du är inne i spelet och trycker escape så finns ju quicksave, annars så sparas de automatiskt varje gång du klarar ett uppdrag eller går ner i en kloak. då måste min version sakna quicksave den blev väl kvar i paket, tillsammans med manualen. eller om det blev kvar hos kazaa...... ;) elaka dator fy på sig, ladda hem saker till husse utan tillstånd. själv skulle jag ALDRIG ladda hem saker från nätet.......
toxic Posted October 4, 2003 Report Posted October 4, 2003 Hehe, om du PM:ar mig så kanske vi ska kunna lösa det
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.