Drow Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 hello alla sjövärnskårister, ni som gick märsgarn 2 vet att vi skulle få våra kursintyg hem skickade, men är det bara jag som inte fått det? - Ur vägen här kommer vi, Märsgarns stolthet går nu förbi!! Quote
Fredrik|sthlm Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 du kan få en kopia av mitt. fk eller pk? =) Quote
J.Thern Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 har inte heller fått nåt... men men, det är väl som vanligt.. bara att vänta... svante sa ju att det skulle komma... så någon gång runt jul kommer de väl... fredrik, om du kan fixa ett som det står mitt namn på så får du gärna göra det... drow var en av de modiga själar som kom iår... Jens, det var riktigt grymt det där på sista morgon fysen... Quote
Kockis Posted August 14, 2003 Report Posted August 14, 2003 (edited) Fys? HA HA HA... Om ni nu har fys så hjälpte den ju inte så bra för ni åkte ju på pisk i lagtävlingarn!!! Var det roligt på Mg ??? Vi hadde det askul på Lungö.. En liten fråga bara: Vem ska gå LK??? Svar: JAG JAG JAG!!!!!!!1 B) Edited August 14, 2003 by Kockis Quote
J.Thern Posted August 14, 2003 Report Posted August 14, 2003 Fys? HA HA HA... Om ni nu har fys så hjälpte den ju inte så bra för ni åkte ju på pisk i lagtävlingarn!!! Var det roligt på Mg ??? Vi hadde det askul på Lungö.. En liten fråga bara: Vem ska gå LK??? Svar: JAG JAG JAG!!!!!!!1 B) Hrm... i år kommer vi från MG2 med ett rejält toppat lag... Alla ifrån pk är elit idrottare i olika konditions sporter (mer eller mindre) så att i år kommer det att bli ni som åker på pisk... Mg2 -> <- Lungö /Thern (som vill gå LK) Quote
Kockis Posted August 20, 2003 Report Posted August 20, 2003 Vi lär väll se.. Jag springer milen på 40 min och jag blev inte uttagen... Quote
TheStroyer Posted August 20, 2003 Report Posted August 20, 2003 Vi lär väll se.. Jag springer milen på 40 min och jag blev inte uttagen... Ni ska vi väl inte ta i så vi spricker Kockis. Quote
J.Thern Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 Kom ihåg att man inte är i mål förrän sista man är i mål... så för min del får du gärna kunna springa milen på 5 minuter för det spelar ändå ingen roll.... :P Quote
Kockis Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 Ja ja vi får la se, vill iaf tillbacks... Quote
J.Thern Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 hhmmm, kockis.. var du med på känsö nu i helgen?? i annat fall kan jag ju meddela att ni fick Storstryk i nästan allt... och att vi (Mg2) vann den totala segern och Mg1 kom tvåa... Quote
Kockis Posted September 7, 2003 Report Posted September 7, 2003 Hörde det... Inte bra, fan jag ssa ju till befälen att jag skulle vara me, då hade vi vunnit...! Quote
Kockis Posted September 7, 2003 Report Posted September 7, 2003 (edited) Hörde det... Inte bra, fan jag ssa ju till befälen att jag skulle vara me, då hade vi vunnit...! EDIT: blågul ta bort!!! Edited September 7, 2003 by Kockis Quote
J.Thern Posted September 15, 2003 Report Posted September 15, 2003 Är det fortfarande ingen som har fått sitt intyg??? de som gick Fk har ju faan inte heller fått sitt... o snart är det ju dags för mönstring för min del... så jag måste ju ha det... Quote
LivHusar Posted May 25, 2004 Report Posted May 25, 2004 ... Jah har FORTFARANDE inte fått mitt kursintyg.. jag som startade den här tråden.. nytt nick nu bara.. Quote
J.Thern Posted May 25, 2004 Report Posted May 25, 2004 jaså du tog dig tebax under nytt namn.. :P hur är det med minnet?? har inte heller fått mitt, jag ringde o tjatade för att jag var tvungen o ha mitt till jag skulle ubåtsmönstra... jag fick något papper där et stod att jag hade gått dem kurserna jag har gått, men tror du inte att det stod fel personnummer på dem.. så jag ringde o härjade på dem.. dom skickar igen, men med ett annat fel i personnummret... detta trots att jag läste upp mitt personnummer i telefonen för henne.. sen sket jag i det.. orkade inte bry mig.. gick ju bra ändå.. taskigt det där med kb tjänsten du... Quote
Recommended Posts