Azan_Gb Posted August 19, 2003 Report Posted August 19, 2003 (edited) Framför mig 100 meter är det en grupp bassäk som ligger och krälar. Eh? Bassäk....Vpl eller Befälsptrl ? Mig veterligen ligger endast PB Bassäk inne nu och är fortfarande i GSU-stadiet.... Kanske dem inneliggande bassäk? Alltså dem som mucka snart Edited August 19, 2003 by Azan_Gb Quote
Doyle Posted August 19, 2003 Report Posted August 19, 2003 Kanske dem inneliggande bassäk? Alltså dem som mucka snart Som jag sa....De enda som ligger inne nu är i GSU-stadiet Quote
Fk Bodin Posted August 19, 2003 Report Posted August 19, 2003 Det var en del ROF:are, och med den igenkännande hatten. Quote
Doyle Posted August 19, 2003 Report Posted August 19, 2003 Det var en del ROF:are, och med den igenkännande hatten. Taget Quote
666 Posted August 19, 2003 Report Posted August 19, 2003 @fu bodin:bara en fråga: var stridsberg med i övn.ledningen denna gången också @Bushman Vad jag vet så var inte den muppen med på blågul sida. Bodin, bra berättelse, stämmer till 100%. Förresten, bilderna ligger uppe, kontakta vebmaster www.insatspluton.se för att få dem. Quote
Fk Bodin Posted August 19, 2003 Report Posted August 19, 2003 (edited) Tillägg. Har nu även hittat en bild på major pensionär. http://www.mds.mil.se/photo.php?id=53881&aid=9604&oid= Gubben till höger - BEWARE! Edited August 19, 2003 by Fu Bodin Quote
Livhusaren Posted August 20, 2003 Author Report Posted August 20, 2003 FU Bodin Japp den goe veteranen känner man allt till..haha hade han under sammarin i gbg och känner han sedan förut och han är bra och mycket trevlig. //Livhusaren Quote
1MPJ Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 arg honom känner jag igen. Major mustasch kallade vi honom, han styrde och ställde som fan och seg var han. Jag och PC fick knappt leda våran pluton utan han la sig i hela tiden och förbjöd det ena och andra. Quote
Livhusaren Posted August 21, 2003 Author Report Posted August 21, 2003 1MPJ aj fan var det så illa för eran del med Major mustachs När jag träffade han så bjöd han på kaffe och vi samtalade med varran en stund..hehe Vad gör du annars nu då Soldat?? Mvh Livhusaren Quote
Recommended Posts