Tony65 Posted April 8, 2024 Report Share Posted April 8, 2024 Hej, angående ovan. Ligger tillägget (300kr/mån) och buffrar upp och utbetalas först efter KFÖ? Därefter månadsvis resten av året. Har för mig att jag läst detta någonstans….. Stämmer detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frippe Posted April 9, 2024 Report Share Posted April 9, 2024 Nej, enbart plutonchef och uppåt har månadsvisa utbetalningar. Gruppchef får allt i slutet av året när kontraktet uppfyllts. Åtminstone enligt bilagan över befattningar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony65 Posted April 10, 2024 Author Report Share Posted April 10, 2024 Tack för svar @Frippe Fast kontraktet kan ju vara uppfyllt redan på våren, beroende på när man gör sina avtalsdagar (KFÖ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frippe Posted April 11, 2024 Report Share Posted April 11, 2024 Ja självklart, premien betalas ut när kontrakten är uppfyllt oavsett när på året det sker. Vi har vår höstövning sent på hösten så det sammanfaller alltid med slutet på året då ersättningen kommer, så lite fast i det normala för oss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted September 26, 2024 Report Share Posted September 26, 2024 (edited) Jag är gruppchef i HV och får det månadsvis Edited September 26, 2024 by dxl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts