#snowman# Posted May 7, 2002 Report Share Posted May 7, 2002 Ville testa röstningsfunktionen... hav överseende! ') Kommentera gärna! (tyst för dej själv) =D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted May 7, 2002 Author Report Share Posted May 7, 2002 hmm... okej, ni får prata nu. Verkar som talibanerna är underrepresenterade... I wonder why?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J0nas Posted May 7, 2002 Report Share Posted May 7, 2002 jag passar inte riktigt in i något av alternativen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias R Posted May 7, 2002 Report Share Posted May 7, 2002 Inget alternativ som passar mig... "Blivande vpl som tycker att det ska bli kul!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted May 8, 2002 Author Report Share Posted May 8, 2002 Inget alternativ som passar?!? Det var det värsta... Improvise, adapt and overcome! ;) hmmm... två talibaner... mycket oroande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk_Fjun Posted May 8, 2002 Report Share Posted May 8, 2002 det var synn att man "missade" talibanerna, jag som pryat som sniper på en ubåt i Afganistan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 11, 2002 Report Share Posted May 11, 2002 Hmmm... det är nu mycket oroväckande att det smyger omkring 4 Talibaner här på forumet ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompa Posted May 12, 2002 Report Share Posted May 12, 2002 Dags att börja forska lite över de här Talibanerna som smyger omkring här o inhämtar info!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle Posted May 13, 2002 Report Share Posted May 13, 2002 De e en taliban i stan, han letar efter plan, Han ska göra lite bus o krasha i ett hus... kanske man ska bli poet?? men jag behöver en fortsättning, så fyll på... nåt som har anknytning till att "de" e här på det fina forumet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
målobs Posted May 13, 2002 Report Share Posted May 13, 2002 De e en taliban i stan, han letar efter plan, Han ska göra lite bus o krasha i ett hus... kanske man ska bli poet?? men jag behöver en fortsättning, så fyll på... nåt som har anknytning till att "de" e här på det fina forumet... Farbror Bin ladin, farbor Bin ladin Fyra plan hade Bin ladin........ ........ Finns mycket skit man kan dikta upp om man känner för det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted May 27, 2002 Author Report Share Posted May 27, 2002 9 talibaner?!?!?! Forumet känns nu riktigt tveksamt... *osäkrar* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 27, 2002 Report Share Posted May 27, 2002 10 Talibaner!!! *Tittar över värnkanten med min ak i handen* *mummlar lite, va e dom?* :I Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björkman Posted May 29, 2002 Report Share Posted May 29, 2002 "Ahmed kommer från Afghanistan. Han är bajare och taliban. Ur koranen sjunger han en psalm, och ber till Mekka från Södermalm." ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts