Unicorn Posted January 22, 2022 Report Share Posted January 22, 2022 Hej alla glada vänner. Jag är ofta in på forumet och söker information, även om jag är väldigt passiv nuförtia. Det slog mig dock en sak häromdagen som jag inte fått svar på ännu: Jag har bestämt för mig att vi här på forumet för väääääääldigt länge sedan hade en tråd som hette, ungefär "Sverige om 20 år" eller liknande. Jag har sedan tanken slog mig gjort min del av det gudomliga budet "den som söker - han letar". D v s jag har inte hittat något trots en timmes klickande. Minnet är rörlig materia, men är jag helt fel ute? Är det någon mer halvt mumifierad som undertecknad som minns? Jag har nämligen för mig att jag hade en för dagen viktig poäng i min provokativa slutsläng i ett inlägg i tråden.. Hjälpning ombedes å det största. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted February 26, 2022 Forumsledning Report Share Posted February 26, 2022 Jag sökte och hittade två trådar kring 2003 en med "Framtiden..." 104 inlägg 31 december 2003 och en "Försvaret i framtiden" 4 inlägg 12 feb 2003 Slog i hop dessa till denna Även "Framtiden för Armén... från år 2002 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts