Jump to content
20% RABATT PÅ ALLT - SHOP.SOLDF.COM

Recommended Posts

Posted

Jodå jag fattade vinken B)

Markisoleringsplattor är ju bara så pass mycket bättre en frigolit så jag pushade lite extra för det.

Har samlat på mig en hög vem vet när de kan komma till nytta......

Posted

@Lt Payne.

Ingen fara, så länge du inte tar betalt för ritningarna så.

Ska du muta mig får du se till att skaffa på svenska vagnar och inte sån där gammal tysk skit. :P

The Swede

Posted

Ja du Pansardvärg, vi kommer säkert ses i framtiden :lol:

Somliga bygger sommarstugor andra båtar, betydligt färre bygger stridsvagnar. Du hamnar säkert i Aftonbladet som exempel på en person med tveksamma politiska sympatier(det brukar ju nästan räcka med att prata militärhistoria för att folk ska dra sådana slutsatser). Skulle vilja se minen på dina grannar när de ser att firiggeboden du byggt på ett tag, över natten blivit en stridsvagn som lite pitoreskt siktar rakt in i deras berså, svårt att njuta av frukostkaffet då.

Behöver man inte bygglov för att ha en stridsvagn i trädgården (nu blir det väl inte aktuellt, ibland är de besvärliga, de där flickvännerna).

Lycka till

Posted
Du hamnar säkert i Aftonbladet som exempel på en person med tveksamma politiska sympatier(det brukar ju nästan räcka med att prata militärhistoria för att folk ska dra sådana slutsatser)

hehe...jo det stämmer nog.....folk kommer ialla fall kolla konstigt på de( på svenskens språk) nazistiska symbolerna!! ;)

• 1 year later...
Posted

Lite nyfiken..

Vad hände med detta projekt? Skulle vara intressant med en uppdatering. Jag fick själv tag i ritningar till en ME109 G i skala 1:3,5 för ett tag sen. Visserligen var de inte särskilt avancerade med de duger nog till att göra en statisk modell i skala 1:1. Javisst, en tokig idè men kanske något att ha som framtida hobbyprojekt.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
Posted

Är det någon som har filmsnuttar på denna Tiger i Bovington? Googlade men hittade inget. Den är ju körduglig.