Carl_X Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Någon av skribenterna här som ska rycka in som GB på ING 2 veckan efter midsommar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Nä, men däremot ska jag jobba där som instruktör från v.33 The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl_X Posted June 14, 2003 Author Report Share Posted June 14, 2003 På vilket kompani? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 På vilket kompani? Enligt starka underrättelsekällor rör det sig om 3.Komp ... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Jaha, måndagen efter midsommar för ett år sedan rycktes man in vid Ing 2. Det var en härligt första vecka i lumpen ;) The Swede, är det korrekt uppfattat att 3:e komp from detta utb året heter Vikingakompaniet? I så fall borde ju 2:a komp bli Förbindelsekompaniet, tycker jag i alla fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 3:e kompaniet har alltid hetat vikingakompaniet. The Swede *Viking Timmerman* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Har jag aldrig hört innan jag såg det i menyn på Ing2:s sida på mil.se Men vad är det för påhitt egentligen. Det kommer ju alltid heta 3:e komp ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Det är något för oss som arbetar på 3:e kompaniet. Ni övriga får helt enkelt sväva i ovisshet. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl_X Posted June 15, 2003 Author Report Share Posted June 15, 2003 The Swede: Finns det några trevliga befäl på 2:a i stil med Kn Jacobsson och Kn Waldmann som finns på 1:a? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted June 15, 2003 Report Share Posted June 15, 2003 Jag är inte hundra på vilka som jobbar på 2:a i år men kompaniledningen är helt ok. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
därdugårharjagredanvarit Posted June 15, 2003 Report Share Posted June 15, 2003 3:e kompaniet har alltid hetat vikingakompaniet. The Swede *Viking Timmerman* NU ÄrDET SÅ HÄR.... 6 kompaniet har alltid hetat vikingakompaniet... när det lades ner så tog tredje deras symbol. vikingen. Alltså den rättmätiga ägaren till vikingen är 6 komp Ing 2 Detta kan du fråga chefen tredje om..... så de så Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted June 15, 2003 Report Share Posted June 15, 2003 Vad hade 3:e för symbol tidigare då? Lite nyfiken bara. Själv tycker jag att symbolerna borde spegla vad kompanierna håller på med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted June 15, 2003 Report Share Posted June 15, 2003 3:e kompaniet har alltid hetat vikingakompaniet. The Swede *Viking Timmerman* NU ÄrDET SÅ HÄR.... 6 kompaniet har alltid hetat vikingakompaniet... när det lades ner så tog tredje deras symbol. vikingen. Alltså den rättmätiga ägaren till vikingen är 6 komp Ing 2 Detta kan du fråga chefen tredje om..... så de så Naturligtvis är det så. Jag ber så mycket om ursäkt för att jag for med felaktiga uppgifter. The Swede *Som ändå är dubbad viking på vikingakompaniet* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts