Jump to content

Bra krogar i halmstad?

Tianzi

Recommended Posts

Ja har ni några tips på bra krogar i Halmstad då man rycker in snart där?

Kan vara bra att veta detta nu när man antagligen kommer gå ut i Halmstad X antal gånger på onsdagarna. :baskerPa:

Mvh

Jonas

kan tipsa om min klasskompis som ska ligga på Lv6 och som tycker om att dricka.. ;)

han borde kunna guida runt rätt bra här nere. Själv har jag ingen vidare koll. och finns typ bara 2 gator att gå på så du lär dig rätt snabbt.

Ja har ni några tips på bra krogar i Halmstad då man rycker in snart där?

Kan vara bra att veta detta nu när man antagligen kommer gå ut i Halmstad X antal gånger på onsdagarna.  :baskerPa:

Mvh

Jonas

Det brukar ordna sig, tro mig :)

//Fu Dahlberg

Norr om torget ligger en korsning med tre "lumparbarer" som har priskrig. Escobar (fyra ptr av fem möjliga. Billig öl och rätt för lumpare).

Idas (nyöppnat när jag var det. Billiga groggar. Betyg |||). Samt Thai Palace (hette 11:an förut. Billigare än Escobar men inte lika trevligt. Betyg |||).

På gågatan finns Daltons. Bästa stället med massa studenter, tyvärr är det mycket dyrare än de övriga, men får ||||| i betyg.

Standard lumparkväll börjar på Escobar med öl, sen Idas för att grogga, tebax till Esobar för att få med alla eftersläntare till gamla 11:an för att därefter varva ner.

Taxi till regementet från stan kostar 50:-, finns vid stora torget.

Ligger du på Livkomp så tror jag att du kan supa med befälen. En morgon kom vpl till regementet före befälen, som var rejält bakis. Skandal!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...