PaaDii Posted September 15, 2014 Report Posted September 15, 2014 (edited) Hej! Jag letar efter minneskort att skriva ut och plasta in. De som finns här på soldf att ladda ner är bra men jag vill ha mer sjukvårdsuppgifter på dem också. Kanske går att modifiera? Eller någon kanske rentutav har gjort en de vill dela med sig av? Edited September 15, 2014 by PaaDii Quote
Hyler Posted September 15, 2014 Report Posted September 15, 2014 "Quick reference card" kanske ringer din klocka? Quote
Tony 35E Posted September 15, 2014 Report Posted September 15, 2014 Oh, ok. Tack. Vi brukade köpa dom böckerna som piloter använder att ha sina check listor i. De har ju plast sidor som man kan sticka papper man har skrivit på i. Och fodralet är ju mjukt plast, så de passar bra i fickorna. Quote
Tony 35E Posted September 15, 2014 Report Posted September 15, 2014 PaaDii. Det här hjälper dig nog inte alls (fel armé, så antagligen gör de saker annorlunda) men här kan du få flera "smart cards" gratis (Jag tror att dom ar gratis i alla fall). http://www.armystudyguide.com/content/powerpoint/First_Aid_Presentations/chs-leaders-reference-car-2.shtml Quote
Martin Inge Posted October 23, 2014 Report Posted October 23, 2014 Jag hittade en sån här på tradera: (LÄNK BORTTAGEN, EJ FUNGERANDE) Sidorna är i A5 format och är av plast. Längst bak kan man skriva egna anteckningar med blyerts. Var det något sådant du tänkt dig? Eller endast en kort lista för t.ex. LABCDE Quote
Tomas P Posted October 23, 2014 Report Posted October 23, 2014 On 2014-09-15 at 9:40 AM, PaaDii said: Hej! Jag letar efter minneskort att skriva ut och plasta in. De som finns här på soldf att ladda ner är bra men jag vill ha mer sjukvårdsuppgifter på dem också. Kanske går att modifiera? Eller någon kanske rentutav har gjort en de vill dela med sig av? On 2014-10-23 at 4:39 AM, Martin Inge said: Jag hittade en sån här på tradera: (LÄNK BORTTAGEN, EJ FUNGERANDE) Sidorna är i A5 format och är av plast. Längst bak kan man skriva egna anteckningar med blyerts. Var det något sådant du tänkt dig? Eller endast en kort lista för t.ex. LABCDE PaaDii. PM:a mig en mailadress så kan jag maila över Minneskort Hemvärnsgruppchef anno 2014 att skriva ut och plasta in. Iof inte så mycket sjukvård på det heller men går alltid att göra egna tillägg. //Tomas Quote
Recommended Posts