vanderseks Posted June 17, 2013 Report Share Posted June 17, 2013 Nu när de flesta (ganska många i varje fall) har mönstrat kunde det ju vara kul att höra hur det gick och hur konkurransen ser ut. Styrka: 7 Cykelhelvetet: 8 Inskrivning: 8 Syn: B (0.8 och 0.9, känns lite surt) Hörsel: Perfekt Tjänstbarhet: A Psykolog: 5 Lämp:5 Psykologen var ganska dryg och tyckte inte om mig i varje fall, antar att han är min baneman. Har i varje fall sökt amfskytte som första och R3 (garanterad plats). Verkar vara ganska hård konkurrans på amfskytte, 23 platser på 79 när jag sökte. Hoppas att de som fick högre än mig valde jägare Var förkyld och hade feber som ett monster på mönstringen också, det hjälpte säkert inte heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilo3 Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Styrka: 8 Cykelhelvetet: 8 Inskrivning: 7 Syn: A Hörsel: Perfekt Tjänstbarhet: A Psykolog: 7 Befälslämplighet: 6 Godkänt jägartest Sökte K3 i första hand och Hkp flottiljen i andra hand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berget Berg Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Styrka: 9 Cykelhelvetet: 7 Inskrivning: 6 Syn: A Hörsel: Perfekt Tjänstbarhet: E Psykolog: 5 Befälslämplighet: 5 Fick tjänstbarhet E på grund av att min astma blev friskförklarad sex månader innan jag var och mönstrade. Fick veta att det var fem år besvärsfri som gällde, surt men det är ju bara att kötta. Sökte till Härnösand samt Umeå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperSverker Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Får väl passa på att skriva här med Börjar på A9 i Boden den 19AUG Styrka: 4 (Kass teknik...lite pinsamt dedär..) Cykelhelvetet: 7 Inskrivning: 5 Syn: A Hörsel: Perfekt Tjänstbarhet: A Psykolog: 5 Befälslämplighet: 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iggyvic Posted August 19, 2013 Report Share Posted August 19, 2013 Styrka: 8 Cykel: 7 Inskrivning: 7 Syn: C Hörsel: Perfekt Tjänstbarhet: A Psykolog: 7 Befälslämplighet: 7 Multitest: 412 Beeptest: 12,3 Vill passa på att önska Er som rycker in idag ett gigantiskt lycka till. Kämpa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts