Maximus Posted May 20, 2003 Report Posted May 20, 2003 Om du har skickat in ansökan i tid så borde du ha fått svar om du kommit in lr ej. Men om du inte fått in den i tid så tror jag dom struntar i den :( Men du kan ju alltid ringa och fråga, det skadar ju alldrig Quote
ensammavargen Posted May 21, 2003 Report Posted May 21, 2003 Lillkrigarn Ta det lugnt jag och juhl har inte fått våra papper till Vädö kursen heller ännu. Ja jag syfta på den sista PM skrivningen. :basker: Jag och Juhl ska hålla i en exercisövning i dag vi får hoppas att det går bra. /ha det Quote
Lill Krigarn Posted May 21, 2003 Report Posted May 21, 2003 ensammavargen: ok, ja, jag var juh inte den enda som va grining under sista PM skrivningen. Kommer inte på Falsterbokursen, har blivit antagen till sommarkursen på P4 istället . Och fjällkursen verkar vara helt körd. Quote
KB_2004 Posted May 22, 2003 Author Report Posted May 22, 2003 vilken tror ni är bäst, FBU-kurs i falsterbo eller praktikantläger på p4????? Quote
Sniff Posted May 22, 2003 Report Posted May 22, 2003 Bättre käk & finare stränder på falsterbo :P Quote
Shoulder Posted May 28, 2003 Report Posted May 28, 2003 Jippi! fick mina pappaer på att jag är antagen till Ånn igår Quote
Shoulder Posted June 2, 2003 Report Posted June 2, 2003 Enkäten osm man skulle skicka upp, vart ska man skicka den. Nån som har någon adress? Det stod att man skulle skicka den i ett bifogat kuvert, jag har inte fått något sådant. Quote
Recommended Posts