KB_2004 Posted May 12, 2003 Report Posted May 12, 2003 Ånn vecka 31, Väddö eller Falsterbo vecka 24... Någon som ska dit?? Quote
Linus Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 Jag ska till Ånn Vecka31. Och gå Fjällkurs med överlevnads inriktning. Quote
Bubba Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 Jag skall också till ånn vecka 31 men jag skall inte gå "överlevnadskursen" Quote
Nimitz Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 Ånn vecka 31... Hoppas starkt på överlevnad... Men blir väl inte heldeppad av den andra heller... B) Quote
Linus Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 Ofan då va det några hårifrån som skulle upp till Ånn då =) Har någon av er varit där uppe på deras vinteröverlevnads kurs? (förväxla ej med deras vinterkurs) Var själv uppe på den nu i vintras. Tänkte i fall man känner igen någon? Quote
Myran Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 ska kanske till Falsterbo.. ej fått svar ännu.. Quote
Drow Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 vart ligger falsterbo? nån som ska på hvss förresten? Quote
Linus Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 Jag ska till HvSS tävlingen om det är den du syftar på. Tredje gången för mig i år. Quote
Guest Fågel Fenix Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 vart ligger falsterbo? nån som ska på hvss förresten? Så jäkla långt ner i Sverige som du bara kan komma. Jäkla fin kursgård. Blir serverad i matsalen å grejer ;) Bra badmöjligheter en liten bit bort. FIn utsikt över bron mm. SJälv har jag inte sökt några kurser i år.... Tyvärr! Hmm..får se vad som händer... Quote
Lill Krigarn Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 Har sökt fjällkursen i Ånn v. 31, har dock inte fått nått svar ännu. Ska även ev. till Falsterbo v.24 Quote
Linus Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 Har du inte fått svar än Lill Krigarn så är det nog ganska kört =(. Om du inte har en jävla massa tur. Fick min antagan för över en vecka sedan. Quote
Shoulder Posted May 14, 2003 Report Posted May 14, 2003 De verkar som dom har slarvat bort en jädra massa ansökningar... Vilka föreningar kommer ni ifrån då? Själv så är man ju från ULv Quote
Lill Krigarn Posted May 14, 2003 Report Posted May 14, 2003 Då måste det ha varit en av mina ansökningar som dom har tappat bort, hade min inne i februari . Har ringt runt en massa idag och skall få besked imorgon. Quote
HVU Forces Posted May 14, 2003 Report Posted May 14, 2003 Ska bara säga att jag ska på Hvss Tävlingen om nån vecka! Quote
HvU Posted May 14, 2003 Report Posted May 14, 2003 Det är klart man ska till Ånn, trevligt ställe. :hvbasker: Quote
Maximus Posted May 14, 2003 Report Posted May 14, 2003 Linus: Hur kan du veta att du ska gå överlevnad i Ånn?? Jag ska också dit men som jag fatta så fick man söka dit och hoppas på det bästa. Men du kanske har fixat in dig där på annat sätt?? Vilket lag i HvSS ska du tävla med? Quote
Linus Posted May 14, 2003 Report Posted May 14, 2003 Jag ringde till Löjtnanten som håller i överlevnads kursen i och med att jag varit med på samma kurs fast vintertid så hadde jag förtur i kön =). Så jag är redan anmäld och antagen. Jag ska tävla i lag NSG1 eller NSG2 på HvSS Quote
Maximus Posted May 15, 2003 Report Posted May 15, 2003 Vad fuskigt att du kom före i kön! Men jag får hoppas jag kommer med och visa att även jag duger till den svåra delen av kursen =) Lycka till i HvSS Quote
AndersL Posted May 15, 2003 Report Posted May 15, 2003 Jag ska till Väddö v 31 på FBU:s ungdomsledar kurs....ingen som ska dit?? B) Quote
Maximus Posted May 16, 2003 Report Posted May 16, 2003 AndersL: Tyvärr ska inte dit i år =/ var dock där förra året och kan säga att det är en riktgit rolig kurs! Om du får Fänrik olin försök att få henne att le om ni lyckas säg till! Vi lyckades iaf inte Quote
Eagle_1 Posted May 16, 2003 Report Posted May 16, 2003 Jag ska till Falsterbo v24 /Larsson - stridsbanan?! Quote
Nimitz Posted May 16, 2003 Report Posted May 16, 2003 Nimitz har avanmält sej från Ånn för att ge platsen till bättre behövande.. Ska själv till Italien under ACE.. :hvbasker: <-- Inte Hv- Utlandsstyrkans sandfärgade...Kan ju alltid drömma.. Någon mer som ska dit?? Quote
ensammavargen Posted May 17, 2003 Report Posted May 17, 2003 Linus Som jag förstår det Linus ska du på ungdomskursen-fjällmarch-överlevnad. Jag var med på samma förra året. Du kan förfereda dig på en riktig strappats. Ångrar nästan själv att jag inte sökte dit i sommar. Men tyvärr går körkortet före.:( Tja på dig Lill-krigarn. Läget? Lite mindre grinig nu för tiden? Mvh DG Quote
Lill Krigarn Posted May 17, 2003 Report Posted May 17, 2003 ensammavargen: tja, om man bortser från att jag är sjuk just nu så är det bra. Är juh såklart sur över att någon (högt upp i ledet) har tappat bort båda mina anmälningar till sommarkurserna . Grinig!? syftar du på den sista Pm skrivningen nu? el nått annat som jag inte minns? Quote
AndersL Posted May 17, 2003 Report Posted May 17, 2003 AndersL:Tyvärr ska inte dit i år =/ var dock där förra året och kan säga att det är en riktgit rolig kurs! Om du får Fänrik olin försök att få henne att le om ni lyckas säg till! Vi lyckades iaf inte Jag har träffat Henne förut o vi fick henne att le när vi stampade ihjäl en groda.... Var det en vettig kurs eller? Quote
Shoulder Posted May 19, 2003 Report Posted May 19, 2003 Verkar inte som om min ansökan är den enda som kommit bort. Jag hinner aldrig ringa cfb heller eftersom jag går i skolan hela dagarna. Quote
KB_2004 Posted May 20, 2003 Author Report Posted May 20, 2003 jag har också sökt falsterbo men inte fått nåt svar.. står heller inte med på listan över antagna (har tre polare som kommit med).. har sett programmet och fan va roligt det verkar.. hur gör de om man nu inte är antagen, skickar de ut brev till en då? tänkte så man inte ringer och tjatar i onödan.. kan de ha tappat bort min ansökan tror ni? eller struntar de bara i den?? hmmm Quote
Recommended Posts