Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ofan då va det några hårifrån som skulle upp till Ånn då =)

Har någon av er varit där uppe på deras vinteröverlevnads kurs? (förväxla ej med deras vinterkurs) Var själv uppe på den nu i vintras. Tänkte i fall man känner igen någon?

Guest Fågel Fenix
Posted
vart ligger falsterbo? nån som ska på hvss förresten?

Så jäkla långt ner i Sverige som du bara kan komma.

Jäkla fin kursgård. Blir serverad i matsalen å grejer ;)

Bra badmöjligheter en liten bit bort. FIn utsikt över bron mm.

SJälv har jag inte sökt några kurser i år....

Tyvärr! :):banana

Hmm..får se vad som händer...

Posted

Har du inte fått svar än Lill Krigarn så är det nog ganska kört =(. Om du inte har en jävla massa tur. Fick min antagan för över en vecka sedan.

Posted

Linus:

Hur kan du veta att du ska gå överlevnad i Ånn?? Jag ska också dit men som jag fatta så fick man söka dit och hoppas på det bästa. Men du kanske har fixat in dig där på annat sätt??

Vilket lag i HvSS ska du tävla med?

Posted

Jag ringde till Löjtnanten som håller i överlevnads kursen i och med att jag varit med på samma kurs fast vintertid så hadde jag förtur i kön =). Så jag är redan anmäld och antagen.

Jag ska tävla i lag NSG1 eller NSG2 på HvSS

Posted

Vad fuskigt att du kom före i kön!

Men jag får hoppas jag kommer med och visa att även jag duger till den svåra delen av kursen =)

Lycka till i HvSS

Posted

AndersL:

Tyvärr ska inte dit i år =/ var dock där förra året och kan säga att det är en riktgit rolig kurs! Om du får Fänrik olin försök att få henne att le :) om ni lyckas säg till! Vi lyckades iaf inte

Posted

Nimitz har avanmält sej från Ånn för att ge platsen till bättre behövande..

Ska själv till Italien under ACE.. :hvbasker: <-- Inte Hv- Utlandsstyrkans sandfärgade...Kan ju alltid drömma.. :o

Någon mer som ska dit?? :((

Posted

Linus

Som jag förstår det Linus ska du på ungdomskursen-fjällmarch-överlevnad.

Jag var med på samma förra året. Du kan förfereda dig på en riktig strappats. Ångrar nästan själv att jag inte sökte dit i sommar. Men tyvärr går körkortet före.:(

Tja på dig Lill-krigarn.

Läget? Lite mindre grinig nu för tiden?

Mvh DG

Posted

ensammavargen:

:D tja, om man bortser från att jag är sjuk just nu så är det bra.

Är juh såklart sur över att någon (högt upp i ledet) har tappat bort båda mina anmälningar till sommarkurserna 8-/ .

Grinig!? syftar du på den sista Pm skrivningen nu? el nått annat som jag inte minns? :D

Posted
AndersL:

Tyvärr ska inte dit i år =/ var dock där förra året och kan säga att det är en riktgit rolig kurs! Om du får Fänrik olin försök att få henne att le  :D  om ni lyckas säg till! Vi lyckades iaf inte

Jag har träffat Henne förut o vi fick henne att le när vi stampade ihjäl en groda....

Var det en vettig kurs eller?

Posted

jag har också sökt falsterbo men inte fått nåt svar.. står heller inte med på listan över antagna (har tre polare som kommit med).. har sett programmet och fan va roligt det verkar..

hur gör de om man nu inte är antagen, skickar de ut brev till en då? :}

tänkte så man inte ringer och tjatar i onödan..

kan de ha tappat bort min ansökan tror ni? eller struntar de bara i den??

hmmm

:angry::}