Jump to content

SAS Filmer

mumin

Recommended Posts

Det bästa stället att hitta filmer om SAS brukar vara i butiker i UK. De riktigt sällsynta filmerna är oftast mycket svåra att få tag på över nätet, men det går säkert om man vet precis var man ska leta.

Ett tips är att du kanske ska skicka ett mail till Discovery Channel och kolla om de har några dokumentärer om SAS liggandes... Har för mig att de har ett par stycken som har visats tidigare.

Filmer tror jag inte det finns alltför många av. Däremot är ju dokumentärna rätt många till antalet.

Idén att kolla med Discovery kanske inte är så dum. Har ju visats ett par där under åren....dock inte nyligen då de verkar ha lagt ner allt det militära :(

Idén att kolla med Discovery kanske inte är så dum. Har ju visats ett par där under åren....dock inte nyligen då de verkar ha lagt ner allt det militära :(

Skojar du? Discovery visar ju varje dag en orgie av pansarvagnar, robotar, WWII-dokumentärer m.m.

Skojar du? Discovery visar ju varje dag en orgie av pansarvagnar, robotar, WWII-dokumentärer m.m.

Jag...och det är fan allt. Man börjar tröttan lite på "Battlefield", "Tanks!" och "Extreme Machines".

Förut visades det ständigt om nuvarande militära enheter, som t.ex:

SASR-Selection anno '84

RM Cdo kursen - slutprovet

Nacy Seals - Hell Week

Svenska Kustartilleriet (Svenska YO försöker prata english. GULD!)

UK Para prickskytteutb.

mfl!

Som tur är har man dessa redan inspelade. Men de tåls att se igen!

*skriva och klaga*

Jag...och det är fan allt. Man börjar tröttan lite på "Battlefield", "Tanks!" och "Extreme Machines".

Det har du rätt i. Men då och då dyker det allt upp något ganska nytt. Man kanske skulle skriva till Discovery och fråga om de kan visa KJ-dokumentären?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...