mumin Posted May 9, 2003 Report Share Posted May 9, 2003 Någon som vet vart man kan köpa SAS filmer på DVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted May 9, 2003 Report Share Posted May 9, 2003 Filmer om vadå? Sökt på amazon.com? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumin Posted May 9, 2003 Author Report Share Posted May 9, 2003 Dokumentärer Jag har 3st Silent Courage The Story Of The SAS SAS Special Air Service The Soldiers Story Bravo Two Zero Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumin Posted May 10, 2003 Author Report Share Posted May 10, 2003 ingen som vet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 11, 2003 Report Share Posted May 11, 2003 kolla med dvdon, movieline eller discshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumin Posted May 12, 2003 Author Report Share Posted May 12, 2003 finns inga bra där tackar för tipset Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 Det bästa stället att hitta filmer om SAS brukar vara i butiker i UK. De riktigt sällsynta filmerna är oftast mycket svåra att få tag på över nätet, men det går säkert om man vet precis var man ska leta. Ett tips är att du kanske ska skicka ett mail till Discovery Channel och kolla om de har några dokumentärer om SAS liggandes... Har för mig att de har ett par stycken som har visats tidigare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 Filmer tror jag inte det finns alltför många av. Däremot är ju dokumentärna rätt många till antalet. Idén att kolla med Discovery kanske inte är så dum. Har ju visats ett par där under åren....dock inte nyligen då de verkar ha lagt ner allt det militära :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 Idén att kolla med Discovery kanske inte är så dum. Har ju visats ett par där under åren....dock inte nyligen då de verkar ha lagt ner allt det militära :( Skojar du? Discovery visar ju varje dag en orgie av pansarvagnar, robotar, WWII-dokumentärer m.m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 Idén att kolla med Discovery kanske inte är så dum. Har ju visats ett par där under åren....dock inte nyligen då de verkar ha lagt ner allt det militära :( Skojar du? Discovery visar ju varje dag en orgie av pansarvagnar, robotar, WWII-dokumentärer m.m. Jag...och det är fan allt. Man börjar tröttan lite på "Battlefield", "Tanks!" och "Extreme Machines". Förut visades det ständigt om nuvarande militära enheter, som t.ex: SASR-Selection anno '84 RM Cdo kursen - slutprovet Nacy Seals - Hell Week Svenska Kustartilleriet (Svenska YO försöker prata english. GULD!) UK Para prickskytteutb. mfl! Som tur är har man dessa redan inspelade. Men de tåls att se igen! *skriva och klaga* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 Jag...och det är fan allt. Man börjar tröttan lite på "Battlefield", "Tanks!" och "Extreme Machines". Det har du rätt i. Men då och då dyker det allt upp något ganska nytt. Man kanske skulle skriva till Discovery och fråga om de kan visa KJ-dokumentären? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumin Posted May 13, 2003 Author Report Share Posted May 13, 2003 Tackar för tipsen ska kolla med Discovery Channel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.