alfie Posted November 4, 2007 Report Posted November 4, 2007 Det är det som är problemet med Warriors (än så länge). Det finns inte att hitta. YouTube är det bästa vi har för tillfället. Och det funkar ändå, det enda jag saknar är subtitles men vad fan. Det går ändå. Den går att få tag på annat sätt men inget jag tänker skriva om här. Jag har den på cd (ej dvd kvalité) men sitter i närbelägen provins till filmens handlingsplats och har den ej med mig. Kontakta mig via PM runt nyår och påminn mig så kan jag bränna den och skicka per post. //Affe Quote
Waterman Posted November 5, 2007 Report Posted November 5, 2007 Det är det som är problemet med Warriors (än så länge). Det finns inte att hitta. YouTube är det bästa vi har för tillfället. Och det funkar ändå, det enda jag saknar är subtitles men vad fan. Det går ändå. Den går att få tag på annat sätt men inget jag tänker skriva om här. Jag har den på cd (ej dvd kvalité) men sitter i närbelägen provins till filmens handlingsplats och har den ej med mig. Kontakta mig via PM runt nyår och påminn mig så kan jag bränna den och skicka per post. //Affe I can send you too, but I’m not shore if is available subtitle in Swedish. I have to look .Ill be Back (Arnie Swarzenegger) Quote
Waterman Posted December 21, 2007 Report Posted December 21, 2007 I can send you too, but I’m not shore if is available subtitle in Swedish. I have to look .Ill be Back (Arnie Swarzenegger) Yeah there is no Swedish subtitle only Dutch, but english spoken if you like send a PM and Ill send this DVD to you. Greatings From Holland Quote
Ths Posted December 22, 2007 Report Posted December 22, 2007 Det är det som är problemet med Warriors (än så länge). Det finns inte att hitta. YouTube är det bästa vi har för tillfället. Och det funkar ändå, det enda jag saknar är subtitles men vad fan. Det går ändå. Den går att få tag på annat sätt men inget jag tänker skriva om här. Jag har den på cd (ej dvd kvalité) men sitter i närbelägen provins till filmens handlingsplats och har den ej med mig. Kontakta mig via PM runt nyår och påminn mig så kan jag bränna den och skicka per post. //Affe Är du forfarande kvar? Trodde du var hemma vid det här laget. Själv sitter jag på AB01 och har sökt till KS18, får se om det leder någonstans. Hoppas allt är bra med dig. Om du undrar så är det Thomas/Y33/KS14 Quote
Flak Posted December 22, 2007 Report Posted December 22, 2007 Man kan ju testa att PM:a. Om man vill... Eller törs... Quote
Fk Bodin Posted December 30, 2007 Report Posted December 30, 2007 Googla på "Warriors(1999) BBC" +torrent så blir ni nog lyckliga. Quote
alfie Posted January 30, 2008 Report Posted January 30, 2008 Har nu filmen, PM:a adress om jag ska skicka den någonstans. //A Quote
Recommended Posts